کد خبر : 1749728 | 28 فروردين 1400 ساعت 13:37 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

آنچلوتی: مقابل هری کین نباید اشتباه بکنید

کارلو آنچلوتی، سرمربی اورتون از عملکرد تیمش مقابل تاتنهام رضایت دارد.

آنچلوتی: مقابل هری کین نباید اشتباه بکنید

به گزارش "ورزش سه"، تساوی 2-2 مقابل تاتنهام باعث شد روند بدون پیروزی اورتون در لیگ به پنج مسابقه برسد و آنها اکنون در رتبه هشت جدول قرار دارند. اورتون شش امتیاز از وستهام رده چهارمی کمتر داشته و در شرایطی که هفت مسابقه به پایان فصل باقی مانده، کارلو آنچلوتی هنوز کسب سهمیه لیگ قهرمانان را غیرممکن نمی داند.

 

کارلو آنچلوتی گفت: "من نمی دانم که آیا این نتیجه عادلانه بود یا نه، اما باید بر اساس عملکرد تیمم قضاوت کنم و ما از بسیاری جنبه ها خوب بودیم. ما مرتکب دو اشتباه شده و دروازه مان باز شد، معمولا مدافعان در آن شرایط راحت می توانند توپ را دفع کنند. ما باید به جلو نگاه کنیم و به نظر من یکی از بهترین نمایش های اورتون در خانه بود.

 

1591916

 

ما از دو بازی خانگی گذشته خود چهار امتیاز از دست داده ایم و حالا شانس کمتری برای رسیدن به اروپا داریم، اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست. تا پایان فصل باید به مبارزه ادامه دهیم و سعی کنیم در بازی بعدی نتیجه بگیریم. من اطمینان دارم که ما تا آخرین بازی مبارزه می کنیم و سپس خواهیم دید چه اتفاقی رخ می دهد.

 

ما بازی خوبی انجام دادیم و این بهترین بازی این فصل در خانه بود. ما بدشانس بودیم. اشتباهات ساده ای مرتکب شدیم و وقتی در برابر هری کین اشتباه می کنید محکوم به گل خوردن هستید. این یک نتیجه ناامید کننده است اما عملکردمان اینگونه نبود. شرایط برای رسیدن به اروپا دشوارتر شد، اما باید به مبارزه ادامه دهیم. هنوز مثل امشب بازی های دیگری پیش رو داریم.

 

ما خوب پرس کرده و هجومی بازی کردیم. در 10 الی 15 دقیقه اول هنگام مالکیت توپ موفق نبودیم، اما بعد از آن موقعیت های زیادی داشتیم. ما باید این روند را حفظ کرده و آن را تکرار کنیم."

دیدگاه‌ها