کد خبر : 1749735 | 28 فروردين 1400 ساعت 14:13 | 11.4K بازدید | 6 دیدگاه

تراکتور به دنبال اولین سه امتیاز آسیایی (عکس)

شاگردان خطیبی دومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را امشب مقابل میزبان گروه انجام خواهند داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور روز چهارشنبه هفته گذشته اولین دیدار مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان آسیا 2021 را مقابل پاختاکور انجام داد. این دیدار جذاب و پر گل با تساوی سه بر سه به پایان رسید؛ دیداری که تراکتور می توانست سه امتیاز آن را کسب کند اما در نهایت با تقسیم امتیازات به پایان رسید.

تراکتور دومین دیدار مرحله گروهی خود را امشب مقابل شارجه، میزبان دور گروهی مسابقات برگزار خواهد کرد؛ تیمی که اولین بازی خود  مقابل نیروی هوایی را با پیروزی یک بر صفر به پایان رساند.

 

تقابل با شارجه برای رسول خطیبی که زمانی در آن به عنوان بازیکن حضور داشته، یک تقابل ویژه محسوب می شود و این مربی انگیزه بالایی برای کسب برد در این دیدار دارد. تراکتوری ها که در شب اول بازی امیدوارکننده ای مقابل حریف قدرتمند خود که صدرنشین ازبکستان است برگزار کردند و امید بسیاری برای کسب اولین سه امتیاز این دوره در بازی امشب دارند.

 

1591931

 

1591933

 

1591932

 

تراکتوری ها طی روزهای اخیر تمرینات پرنشاطی را برگزار کردند و به گفته رسول خطیبی کاملا آماده بازی امشب هستند. سرمربی تراکتور در نشست خبری پیش از بازی با ابراز اطمینان از شرایط خوب تیمش گفت: "بر اساس برنامه ریزی‌هایی که کردیم، سعی می‌کنیم از نقاط ضعف حریف بهترین استفاده را بکنیم؛ نقاط ضعفی که در آنالیزهایی که از حریف داشتیم به بچه ها یادآوری کرده‌ایم. همان‌طور که پیش از بازی با پاختاکور گفته بودم، یک بازی خوب از تراکتور خواهید دید، امروز هم می‌گویم که فردا یک بازی خیلی زیبا مقابل شارجه خواهید دید."

دیدگاه‌ها