کد خبر : 1749772 | 28 فروردين 1400 ساعت 16:13 | 29.5K بازدید | 14 دیدگاه

شاید همین فردا اخراج شدم

زیدان: قرارداد در رئال هیچ معنایی ندارد

زین الدین زیدان به آینده فکر نمی کند و برایش قرارداد کتبی با رئال معنایی ندارد چرا که می داند ادامه کار او به نتایج بستگی دارد.

زیدان: قرارداد در رئال هیچ معنایی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از تساوی بدون گل در زمین لیورپول خود را برای بازی فردا مقابل ختافه آماده می کند. یک بازی بیرون خانه دشوار که به سه امتیازش برای قهرمانی لالیگا نیاز حیاتی دارد. در بازی فردا چند بازیکن اصلی رئال غیبت دارند.

 

 

1591191

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« همه از نتایج اخیر تیم راضی هستیم و من به عنوان مربی خوشحال‌تر هم هستم. 10 بازی در 30 روز پیش رو خواهیم داشت و این مساله ای است که باید قبولش کنیم. خوشحالم که در دو جام مهم هنوز صاحب شانس قهرمانی هستیم.»

 

نقطه قوت مربیگری:« هر روز از مربیگری این بازیکنان لذت می برم. کار در رئال همیشه باعث خوشحالی من می شود. این بازیکنان صاحب افتخارات متعددی هستند ولی انگیزه شان افت نکرده و بیشتر و بیشتر می خواهند. این برای هر مربی یک قوت قلب است. می دانیم در طول بازی چطور برای رسیدن به پیروزی سختی ها را پشت سر بگذاریم.»

 

 

1592000

 

 

توافق احتمالی با پرز برای تمدید قرارداد:« از اینکه پرز چهار سال دیگر نیز رئیس رئال خواهد بود خوشحالم اما از باقی مسائل کسی خبر ندارد. می توان قرارداد 4 یا 5 ساله داشت ولی فردا اخراج شد یا برعکس. قرارداد چیزی را تعیین نمی کند.»

 

پیشرفت ادر میلیتائو:« او در بازی های اخیر بسیار خوب بود و کاملا در خدمت تیم کار کرد. از او مثل دیگر بازیکنان راضی ام، او آماده چالش های مهم بعدی است.»

 

ترس از افت رئال:« یک هفته گذشته سه بازی سخت و پرتنش انجام دادیم ولی به این شرایط عادت داریم. همه را آماده می بینم. بازی فردا یک بازی سخت فیزیکی دیگر است.»

 

 

1591214

 

 

آینده:« هیچکس خبر ندارد چه خواهد شد. من هرگز به آینده نگاه نمی کنم و در موردش حرف نمی زنم. حتی زمانی که می گفتید زیدان باید برکنار شود.»

 

هازارد و کارواخال:« شرایط ادن خوب است و بهتر شده. او می خواهد بازی کند. کارواخال نیز نسبت به قبل بهتر شده و این خبر خوبی برای تیم است.»

 

زیدان خوش شانس:« پاسخ به کسانی که چنین عقیده ای دارند چه چیزی را تغییر می دهد؟ بله؛ خوش شانسم که مربی رئالم و چنین بازیکنانی در اختیار دارم ولی نه فکر می کنم بهترینم و نه یک مربی افتضاح. می دانم کجا هستم و چه انتظاراتی از من دارند. این فشار را می شناسم. معتقدم کار اصلی را بازیکنان انجام می دهند. صحبت و حرف و حدیث زیاد است ولی دوست دارم فقط از فوتبال حرف بزنم.»

 

 

دیدگاه‌ها