کد خبر : 1749812 | 28 فروردين 1400 ساعت 20:20 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره آرژانتینی قربانی تمدید نیمار و امباپه می‌شود

به نظر می رسد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد برای تامین منابع مالی به منظور تمدید قرارداد با کیلیان امباپه و نیمار، ستاره آرژانتینی خود یعنی مائورو ایکاردی را به فروش برساند.

ستاره آرژانتینی قربانی تمدید نیمار و امباپه می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، مائورو ایکاردی بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل پر فراز و نشیب در اینتر، نهایتا در تابستان 2019 به شکل قرضی این تیم را ترک کرد و راهی پاری‌سن‌ژرمن شد.با این حال عملکرد ستاره آرژانتینی در ماه‌های ابتدایی حضور در PSG به قدری خوب بود که باشگاه فرانسوی تصمیم به دائمی کردن قرارداد او گرفت.

 

 

1585044

 

 

اما ترافیک بالای خط حمله پاری سن ژرمن و حضور ستاره‌هایی نظیر کیلیان امباپه، نیمار و آنخل دی‌ماریا باعث شده که ایکاردی اخیراً کمتر فرصت حضور در ترکیب اصلی تیم مائوریسیو پوچتینو را پیدا کند؛ موضوعی که باعث شده شایعاتی در رابطه با احتمال جدایی این مهاجم آرژانتینی از جمع پاریسی ها به گوش برسد.

 

از طرف دیگر باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد قرارداد دو فوق ستاره خود یعنی امباپه و نیمار را تمدید کند که این مسئله مستلزم قدرت مالی بالایی خواهد بود. در همین راستا Le10Sport مدعی شده که باشگاه فرانسوی برای رسیدن به هدف مهم خود یعنی تمدید با امباپه و نیمار قصد دارد مائورو ایکاردی را در بازار نقل و انتقالات قرار دهد و در صورت دریافت پیشنهاد مناسب او را به فروش برساند.

 

 

1588585

دیدگاه‌ها