کد خبر : 1749813 | 28 فروردين 1400 ساعت 20:26 | 27K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره میلان دستمزد خود را پس داد!

ماریو مانژوکیچ، ستاره باتجربه میلان دستمزد ماه گذشته خود را به اهداف انسان‌دوستانه اختصاص داده است.

ستاره میلان دستمزد خود را پس داد!

به گزارش "ورزش سه"، ماریو مانژوکیچ، مهاجم کروات میلان به دلیل عدم مصدومیت دستمزد ماه مارچ خود را پس داده و پائولو اسکارونی، رئیس باشگاه نیز این رقم را به خیریه اهدا کرده است. خبرگزاری ANSA مدعی شد مهاجم روسونری که نتوانست به این تیم در نبرد برای فتح سری آ و حضور در لیگ قهرمانان کمک کند، تصمیم به پس دادن دستمزد خود گرفته و باشگاه میلان نیز قصد دارد این پول را به امور خیریه اختصاص بدهد.

 

1564382

 

پائولو اسکارونی، رئیس میلان در این رابطه گفت: "یک رفتار استثنایی. این تصمیم اخلاق و حرفه ای بودن ماریو مانژوکیچ و احترام او به میلان را نشان می دهد. در نتیجه در این شرایط دشوار اقتصادی و آموزشی، باشگاه این فرصت را خواهد داشت تا از این رقم در بنیاد میلان برای پروژه های مربوط به جوانان استفاده بکند."

 

ماریو مانژوکیچ که در ماه ژانویه و با یک انتقال آزاد راهی میلان شد، در همان اوایل کار چهار بازی با لباس روسونری انجام داده و در ادامه دچار مصدومیت عضلانی شد. ماریو مانژوکیچ آخرین بار در جریان برتری تیمش مقابل پارما روی نیمکت حضور یافت، اما او از زمان بازگشت به سری آ هفت بازی از 12 بازی لیگ را از دست داده است. اخباری در مورد عدم تمایل میلان به حفظ این بازیکن و احتمال جدایی ماریو مانژوکیچ بعد از تنها چند ماه حضور در این تیم در پایان فصل منتشر شده است.

دیدگاه‌ها