کد خبر : 1749830 | 28 فروردين 1400 ساعت 21:27 | 5K بازدید | 1 دیدگاه

چرا از پاداش ملی پوشان مالیات کسر شد؟

پاداش 22 میلیون تومانی بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان به بهانه قهرمانی در جام ملت ها امروز به آنها پرداخت شد.

چرا از پاداش ملی پوشان مالیات کسر شد؟

به گزارش "ورزش سه"، این پاداش بعد از سه سال به ملی پوشان پرداخت شد؛ در گذشته اعتراض برخی از بازیکنان به عدم پرداخت آن موجب خط خوردنشان از اردوی تیم ملی شد. اما آنچه که امروز حاشیه ساز شد کسر 10 درصد مالیات از پاداش تعیین شده بود که شبهاتی را هم به وجود آورد.

 

کسر 10 درصد مالیات از پاداش تعیین شده برای ملی پوشان به خاطر قوانینی است که در پرداخت ها در فدراسیون فوتبال وجود دارد. دستمزدهای تعیین شده از سوی فدراسیون فوتبال برای بازیکنان و هم چنین مربیان و دیگر اعضای کادر با کسر 10 درصد مالیات همراه است که این پول مستقیم به حساب اداره مالیات واریز می شود و این یک امر مرسوم در سال های اخیر بوده است.

 

نکته دیگر اینکه منصور قنبرزاده – سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال گفته بود این پاداش دو برابر خواهد شد که این اتفاق صورت نگرفت! این هم دلیلش واضح و مبرهن بود. پاداش برای ملی پوشان مصوبه فدراسیون فوتبال است و مصوبه ای که در گذشته در این باره وجود داشته پرداخت 22 میلیون تومان به هر یک از اعضای تیم بود و مصوبه جدیدی در این باره به امضاء نرسیده بود. از اینرو بعد از تامین بودجه از سوی فدراسیون فوتبال همان 22 میلیون تومان به بازیکنان تیم ملی فوتسال بانوان پرداخت شد.

 

بدون شک اگر این پاداش به هنگام قهرمانی تیم ملی فوتسال بانوان در جام ملت های آسیا به بازیکنان پرداخت می شد ارزش و قدرت بیشتری داشت اما فدراسیون فوتبال نزدیک به سه سال این پرداخت را به تاخیر انداخت و همان طور که اشاره شد برخی از اعتراضات موجب خط خوردن بازیکنان از تیم ملی شد.

دیدگاه‌ها