کد خبر : 1749837 | 28 فروردين 1400 ساعت 22:05 | 18.3K بازدید | 3 دیدگاه

نایف بالاتر از نورالهی؛ ای کاش سید جلال بود

الریان در نیمه نخست با پرسپولیس روی ضربه ایستگاهی به گل رسید. ضربه ای که توسط عبدالعزیز حاتم ارسال و توسط نایف تبدیل به گل شد.

به گزارش "ورزش سه"، نایف بعد از ارسال ضربه ایستگاهی بالاتر از احمد نورالهی به توپ رسید و ضربه اش به سمت چارچوب دروازه دور از دستان حامد لک تبدیل به گل نخست الریان شد. در ضربه ایستگاهی سید جلال بعد از احمد نورالهی بازیکن یارگیر بود و اگر جای احمد نورالهی بود حتما بیشتر به هوا می پرید و اجازه نمی داد نایف به توپ ضربه بزند و اگر هم به توپ ضربه می زد با توجه به دخالت سید جلال توپ به چارچوب نمی رفت.

 

اگر چه در بازی های گذشته پرسپولیس کمتر دیده شد که پرسپولیس روی ضربه ایستگاهی آسیب پذیر نشان دهد اما این یک واقعیت است که استفاده از ضربات ایستگاهی برای رسیدن به گل به یکی از استراتژی اصلی تیم ها تبدیل شده است. شاید احمد نورالهی تصور نمی کرد در آن صحنه نایف این طور به هوا بپرد و به توپ ضربه بزند اما واقعیت این است برای خوب دفاع کردن باید نسبت به هر توپی در محوطه جریمه خودی بدبین بود.

 

سید جلال که زننده گل برتری تیم پرسپولیس در بازی با الوحده بود در صحنه گل الریان می توانست فرشته نجات پرسپولیس باشد اما او مامور مهار بازیکنی بود که بعد از نایف سعی در زدن ضربه سر داشت که توپ به او نرسید و نایف به توپ ضربه زد که متاسفانه توپ وارد چارچوب دروازه تیم پرسپولیس شد.

دیدگاه‌ها