کد خبر : 1749840 | 28 فروردين 1400 ساعت 22:18 | 17.6K بازدید | 2 دیدگاه

پرش تماشایی برای شکستن مقاومت حامد لک

طلسم دروازه‌ پرسپولیس پس از 109 دقیقه با ضربه سر نایف شکسته شد.

پرش تماشایی برای شکستن مقاومت حامد لک

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یحیی گل‌محمدی در حالی پای به زمین گذاشتند که در بازی قبلی مثل الریان کلین شیت کرده بودند و این‌بار هم امیدوار بودند که با بسته نگه داشتن دروازه، به استقبال دو دیدار متوالی مقابل میزبان بروند اما مقاومت خط دفاعی و دروازه بان این تیم خیلی زود شکست.

 

در دقیقه 19 بازیکنان الریان یک موقعیت از سمت راست به دست آوردند و عبدالعزیز حاتم توپ را روی دروازه فرستاد تا نایف الحضرمی با قطع توپ در تیر اول، دروازه سرخپوشان را باز کند و شانس دومین کلین شیت متوالی برای حامد لک را از بین ببرد؛ دروازه‌بانی که در لیگ قهرمانان 2020 در دو بازی نخست مقابل التعاون دروازه اش را بسته نگه داشته بود.

 

حالا خط دفاعی و دروازه بان پرسپولیس باید تلاش کنند تا در ادامه بازی دروازه را بسته نگه دارند. آن‌ها که در مقابل الوحده مقاومت بسیار خوبی داشتند و یک کلین شیت نسبتا بی دردسر را برای دروازه بان این تیم رقم زدند، امروز مقابل یوهان بولی و یاسین براهیمی کار سختی را پیش رو خواهند داشت.

 

حامد لک در لیگ قهرمانان فصل گذشته عملکرد درخشانی به خصوص در مقابل السد و پاختاکور داشت و حالا پرسپولیس برای صعود نیاز مبرمی به تداوم درخشش گلر شماره یک خود خواهد داشت. او در نیمه اول یک سیو تماشایی در آخرین دقایق بازی داشت و مانع از این شد که امید پرسپولیس برای بازگشت از بین برود.

دیدگاه‌ها