کد خبر : 1749845 | 28 فروردين 1400 ساعت 22:27 | 10.8K بازدید | 7 دیدگاه

یک نیمه سرنوشت‌ساز برای پرسپولیس و یحیی (عکس)

شکست پرسپولیس در مقابل الریان، معادلات صعود این تیم را بهم می‌ریزد.

یک نیمه سرنوشت‌ساز برای پرسپولیس و یحیی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت که در مقابل الوحده با یک گل به برتری رسیدند و باتوجه به توقف الریان صدرنشین شدند، حالا در صورت باخت برابر حریف قطری، به جایگاه دوم جدول سقوط می‌کنند و آینده مبهمی در گروه خود خواهند داشت. این در حالی است که دو امتیاز گوآی هند از الوحده و الریان سبب شده تا این تیم، حریفی خطرناک به نظر بیاید و حالا پرسپولیس باید دو بازی متوالی را مقابل نماینده فوتبال هندوستان برگزار کند.

 

1592095

 

پرسپولیس که در فصل جاری هرگز نتوانسته پس از دریافت گل، به پیروزی دست پیدا کند، در شرایطی به استقبال نیمه دوم خواهد رفت که در نیمه اول بازیکنان این تیم 3 موقعیت بسیار خوب داشتند که دو تا توسط شهریار مغانلو هدر رفت و ضربه سیدجلال را هم دروازه بان الریان با واکنشی تماشایی مهار کرد تا همچنان دروازه اش را بسته نگه دارد.

 

1592096

 

حالا باید دید که یحیی در نیمه دوم چه تغییراتی را در تیمش ایجاد می‌کند و آیا موفق به کسب امتیاز از این دیدار حساس خواهد شد یا خیر؟ تساوی پرسپولیسی‌ها در این بازی، علاوه بر حفظ صدرنشینی، این تیم را در موقعیت صعود قرار می‌دهد و شانس این تیم را برای صدرنشینی بالا می‌برد. برای بازگشت به این بازی، مهاجمان پرسپولیس باید طلسم گلزنی را بشکنند و حالا آن ها یک نیمه دست نخورده را برای این کار پیش رو دارند.

دیدگاه‌ها