کد خبر : 1749858 | 28 فروردين 1400 ساعت 22:55 | 48.4K بازدید | 10 دیدگاه

چلسی 1 - 0 سیتی؛ خط و نشان توخل برای پپ و اروپا

چلسی با برتری 0-1 مقابل منچسترسیتی راهی فینال جام حذفی انگلیس شد.

چلسی 1 - 0 سیتی؛ خط و نشان توخل برای پپ و اروپا

به گزارش "ورزش سه"، چلسی که از زمان جذب توماس توخل در انگلیس و اروپا متحول شده، امشب نیز سیتی تحت هدایت پپ گواردیولا را با تک گل حکیم زیاش مغلوب کرده و به فینال جام حذفی انگلیس راه یافت. به نظر می رسد این چلسی فصل بعد رقیب اصلی سیتی برای قهرمانی در لیگ برتر هم خواهد بود.

 

در دقیقه 11 و روی حرکت گابریل ژسوس در سمت چپ بود که فران تورس از پشت محوطه جریمه فرصت داشت گل اول سیتی را وارد دروازه چلسی بکند، اما ضربه او با مهار کپا آریزابالاگا همراه شد.

 

دقایقی بعد جیمز با حرکت از سمت چپ برای چلسی موقعیت سازی کرد، اما ضربه والی بن چیلول از فاصله ای نزدیک چندان دقیق نبود و راهی به دروازه استفن نیافت.

 

در دقیقه 33 و روی ریباند یک ضربه کرنر بود که جیمز با ضربه ای محکم و تماشایی از فاصله ای قابل توجه تا آستانه باز کردن دروازه سیتی پیش رفت، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی راهی بیرون میدان شد.

 

در لحظات پایانی نیمه اول بود که روی حرکت رحیم استرلینگ سیتی صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه سر فرناندینیو از کنار دروازه چلسی به بیرون رفت و نیمه نخست کم هیجان با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

1592102

 

1592101

 

اما چلسی نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 54 هم به گل دست یافت. روی فرار تند و تیز تیمو ورنر از سمت چپ و ارسال عرضی او به دهانه دروازه، حکیم زیاش در مقابل دروازه خالی صاحب فرصت شده و به راحتی موفق به زدن گل اول چلسی شد.

 

در دقیقه 58 روی ضربه سر اشتباه آیمریک لاپورت بود که حکیم زیاش در موقعیتی تک به تک تا آستانه زدن گل دوم چلسی نیز پیش رفت، اما ضربه پایانی او دقیق نبود و با عکس العمل استفن همراه شد.

 

1592103

 

دقایقی بعد ارسال رودری در محوطه جریمه رحیم استرلینگ را صاحب موقعیت گلزنی کرد، اما ضربه سر این ستاره انگلیسی دقیق نبود و راهی به دروازه چلسی نیافت. در دقیقه 70 روبن دیاز در مقابل دروازه چلسی صاحب موقعیت شد، اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 84 رحیم استرلینگ در محوطه جریمه صاحب موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه پای چپ او در شرایطی بسیار خوب از بالای دروازه چلسی به بیرون رفت. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و چلسی با یک گل سیتی را شکست داد.

دیدگاه‌ها