کد خبر : 1749871 | 28 فروردين 1400 ساعت 23:47 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

دلخوری گواردیولا؛ نگویید بازی برای ما اهمیت نداشته!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی اعتراف کرد تیمش موقعیت زیادی روی دروازه چلسی نساخته است.

دلخوری گواردیولا؛ نگویید بازی برای ما اهمیت نداشته!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در شبی که نمایش چندان خوبی مقابل چلسی در استادیوم ومبلی نداشت، با یک گل مغلوب چلسی شد تا فرصت رسیدن به فینال جام حذفی را از دست بدهد. پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتی عدم استفاده از همه بازیکنان ثابت را دلیلی بر عدم جدی گرفتن این مسابقه ندانسته و چلسی را تیم بزرگی توصیف کرد.

 

پپ گواردیولا گفت: "ما موقعیت های زیادی روی دروازه چلسی خلق نکردیم، اما به هر حال خودمان را به محوطه جریمه حریف می رساندیم در دقایق آخر کیفیت و ریتم خود را در یک سوم پایانی حریف افزایش دادیم. اما به چلسی تبریک می گویم. آنها باکیفیت، قوی، کاملا منظم و دارای هفت بازیکن در میانه میدان بودند. کار آسانی نیست، یک بازی فشرده بود و ما در مجموع مسابقه خودمان را به محوطه حریف می رساندیم.

 

1591247

 

مصدومیت کوین دی بروین؟ فردا شرایط معلوم می شود. شرایط به نظر خوب نمی آید اما فردا خواهیم دید که چه خواهد شد. فقط دو روز و نیم فرصت داشتیم تا ریکاوری بکنیم. همه بازیکنان سیتی لیاقت بازی کردن و حضور در ترکیب را دارند.

 

نگویید این دیدار برای ما بدون اهمیت بوده، فقط بگویید که شکست خوردیم. وقتی در یک مسابقه مغلوب می شوید همه تصمیمات بد و ضعیف به نظر می رساند، اما این استدلال درستی نیست.

 

این موارد را قبل از بازی بگویید، نه بعد از آن. این بچه ها 10 ماه در کنار هم در حال مبارزه هستند. ما در مقابل یک تیم بزرگ شکست خورده ایم و اکنون شما می گویید که به اندازه کافی حواس مان جمع نبوده است. آیا رحیم استرلینگ، خوان فران و گابریل ژسوس لیاقت حضور در ترکیب را نداشتند؟ شما چنین حرفی زدید."

 

دیدگاه‌ها