کد خبر : 1749874 | 28 فروردين 1400 ساعت 23:55 | 37.4K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: بهترین سرمربی را شکست دادیم

توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی باز هم به تمجید از پپ گواردیولا پرداخته است.

توخل: بهترین سرمربی را شکست دادیم

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل در سال های اخیر همیشه پپ گواردیولا را بهترین سرمربی جهان خوانده و بارها به ستایش از دستاوردهای او پرداخت است. چلسی تحت هدایت توماس توخل امروز با یک گل در نیمه نهایی جام حذفی منچسترسیتی را مغلوب کرد و این سرمربی آلمانی در پایان مسابقه حفظ توپ را بهترین راه حل برای دفاع کردن در مقابل سیتی دانست.

 

توماس توخل گفت: "وقتی مقابل تیم های پپ گواردیولا بازی می کنید باید بدانید که در بالاترین سطح اروپا بازی می کنید، زیرا گواردیولا روی نیمکت تیم هایی چون در بارسلونا، بایرن و منچسترسیتی حضور داشته است.

 

1586923

 

هدف ما این بود که برای 90 دقیقه فاصله مان با سیتی را کم کنیم، زیرا در فوتبال این امکان وجود دارد. من از عملکرد تیم ما بسیار خوشحال بوده و به چلسی افتخار می کنم، زیرا ما با شهامت زیادی بازی کرده، خیلی اعتماد به نفس داشتیم و هنگام مالکیت توپ و از دست دادن آن شجاع بودیم.

 

ما شروع خیلی خوبی در این مسابقه داشتیم و در 35 دقیقه اول و نیمه دوم خوب بازی کردیم. ما شایسته پیروزی بودیم زیرا بسیار فعال عمل کرده و در جریان مسابقه منفعل نبودیم. ما شایسته کسب پیروزی مقابل احتمال بهترین سرمربی و تیم بسیار خوبش بودیم.

 

ما از عملکرد بسیار راضی هستیم و این برتری باعث تقویت اعتماد به نفس ما خواهد شد. ما با تیم جوان و بازیکنان جوان وارد زمین شدیم، بنابراین این تجربه مهم بود و مهمترین هدف این است که امروز از این فوتبال لذت می بردیم.

 

من 90 درصد از وقتم را برای یافتن راه حل های هجومی می گذارم و اگر توپ را مقابل سیتی در اختیار داشته باشید، این بهترین راه حل برای دفاع کردن است. ما در آمار دفاعی قدرتمند ظاهر شده ایم و این کارنامه به خاطر درخشش بازیکنان است."

دیدگاه‌ها