کد خبر : 1749903 | 29 فروردين 1400 ساعت 02:15 | 54.7K بازدید | 13 دیدگاه

شایسته قهرمانی بودیم

مسی: کاپیتانی بارسا و بالابردن جام، حس خاصی دارد

لیونل مسی امشب به عنوان کاپیتان بارسا جام قهرمانی کوپا دل ری را بالای سر برد.

مسی: کاپیتانی بارسا و بالابردن جام، حس خاصی دارد

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی امشب موفق شد دو گل در فینال کوپا دل ری بزند و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. بارسا با برتری 4-0 قهرمان بی حرف و حدیث کوپا دل ری شد و به سی و یکمین جام خود در این رقابت ها دست یافت.

 

 

1592190

 

 

مسی که امشب به عنوان بهترین بازیکن فینال انتخاب شد، در پایان بازی به بارسا تی وی گفت:« کاپیتان این باشگاه بودن بسیار خاص است و این جام هم یک جام ویژه برای من محسوب می شود و به بالا بردنش افتخار می کنم. می دانستیم که بیلبائو 2-4-4 بازی می کند و با دفاع بسته و یارگیری نفر به نفر کار را برای مان دشوار خواهند کرد ولی صبور بودیم و در نهایت نتیجه اش را گرفتیم.»

 

مسی در ادامه گفت:« باید توپ را حفظ می کردیم و صبر می کردیم تا لحظه مناسب برسد و فضاهای خالی را پیدا کنیم. نیمه اول جنب و جوش مان خیلی زیاد بود و معتقدم که حریف را برای نیمه دوم بسیار خسته کردیم. افسوس که نمی توان این قهرمانی را کنار هواداران جشن گرفت و شرایط پاندمی کرونا چنین اجازه ای را نمی دهد. حیف.

کوپا دل ری همیشه برای من جام خاصی است و می دانم هواداران نیز از این قهرمانی لذت برده اند. ما به بردن این جام عادت داریم و این تیم شایسته فتح جام و یک شادی بزرگ بود.»

 

 

1592194

 

 

مسی در پایان اضافه کرد:« نیم فصل اول را خوب کار نکردیم و امتیازت زیادی را در لالیگا از دست دادیم ولی سپس قدرت گرفتیم و الان شرایط مان خوب است. حالا در کورس قهرمانی هستیم. افسوس که در ال کلاسیکو شکست خوردیم. هنوز هشت بازی دیگر بافیمانده و سعی می کنیم قهرمان لالیگا شویم.»

 

 

دیدگاه‌ها