کد خبر : 1749907 | 29 فروردين 1400 ساعت 02:50 | 35.9K بازدید | 10 دیدگاه

شایسته قهرمانی بودیم

کومان: امیدوارم این آخرین جام مسی نباشد

سرمربی بارسلونا ابراز امیدواری کرد تا لیونل مسی قراردادش را تمدید کند.

کومان: امیدوارم این آخرین جام مسی نباشد

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش بارسلونای رونالد کومان به راحتی 4-0 از سد بیلبائو گذشت و فاتح کوپا دل ری شد.

کومان تابستان گذشته و در بدترین شرایط ممکن بارسلونا را تحویل گرفت و پس از هشت ماه توانست عنوان قهرمانی کوپا دی ری را جشن بگیرد. سرمربی هلندی اولین جام خود را بارسا را به عنوان مربی کسب کرد و حالا چشم به قهرمانی لالیگا دارد.

 

 

1592202

 

 

کومان در پایان بازی گفت:« برتری 4-0 در یک بازی فینال طبیعی نیست ولی شایسته قهرمانی بودیم. نیمه اول شانس های زیادی را از دست دادیم و برای گلزنی کمی به مشکل خوردیم ولی پس از زدن گل اول کار راحت شد و گل های بعدی هم از راه رسیدند. نمایش بزرگی از هر لحاظ ارائه دادیم و این یک فوتبال تماشایی بود.»

 

کومان ادامه داد:« دی یونگ و لیونل مسی بهترین های میدان بودند. مسی سال هاست ثابت کرده بهترین بازیکن دنیاست. او امشب هم موثرترین بازیکن ما بود ولی نباید از نقش دی یونگ هم گذشت. دیگر بازیکنان نیز نمایشی بی نقص داشتند. امشب در سطحی خارق العاده ظاهر شدیم و شایسته فتح جام بودیم.»

 

 

1592203

 

 

آینده:« آینده هر مربی به نتایج تیمش و کسب جام بستگی دارد. برخی مواقع از طرح این سوال ناراحت می شوم چون وقت کافی نداریم و در یک هفته همه چیز می تواند عوض شود و این منصفانه نیست. فتح جام همیشه مهم است و این تیم امسال شایسته حداقل کسب یک قهرمانی بوده است.»

 

مسی:« امیدوارم این آخرین جام مسی با بارسا نباشد و دوست داریم که تمدید کند.»

 

 

دیدگاه‌ها