کد خبر : 1749932 | 29 فروردين 1400 ساعت 10:34 | 29.8K بازدید | 7 دیدگاه

ژاوی: شکست برابر النصر عادلانه نبود

سرمربی اسپانیایی السد معتقد است که تیم او در دیدار شب گذشته مقابل النصر، لیاقت حداقل کسب یک تساوی را داشته است.

ژاوی: شکست برابر النصر عادلانه نبود

به گزارش "ورزش سه"، در دور دوم از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، السد قهرمان لیگ ستارگان قطر بالاخره نخستین باخت فصل خود را تجربه کرد و در دیدار مقابل النصر عربستان با نتیجه دور از انتظار 3 بر یک تن به شکست داد تا وضعیت این گروه پیچیده شود.


ژاوی سرمربی السد در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: من فکر می کنم که نتیجه این بازی ناعادلانه است، نسبت به عملکرد ارائه شده توسط بازیکنان و موقعیت های زیادی که از دست دادیم، حداقل سزاوار کسب یک تساوی بودیم. در مورد تصمیم داور و ضربه اشتباه پنالتی توضیحی نمی دهم.

 

1592253


مربی السد افزود: در نیمه دوم در 25 دقیقه اول خوب بودیم و گل تساوی را به ثمر رساندیم و نزدیک بود که گل دوم را هم بزنیم، اما اشتباهاتی در خط دفاعی وجود داشت که به دریافت گل دوم از النصر کمک کرد.


ژاوی با بیان اینکه باید به بازی های باقیمانده فکر کنیم، افزود: ما 4 تقابل پیش رو داریم و باید برای بازگشت به مسابقات به خوبی برای آنها آماده شویم. النصر یکی از بهترین تیم های مسابقات است و من هنوز اطمینان دارم که لیاقت ما بیش از نتیجه به دست آمده در بازی دیروز بود.


این مربی اسپانیایی در پایان صحبت های خود گفت: در فوتبال جایی برای اشتباه نیست و در یک بازی قدرتمند مانند رویارویی السد و النصر نباید اشتباه کنیم که این اتفاق رخ داد و برای ما شکست در مسابقه را به همراه داشت و ما باید بر روی دیدارهای آینده تمرکز کنیم.

دیدگاه‌ها