کد خبر : 1749982 | 29 فروردين 1400 ساعت 14:38 | 35.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیکه:

کجای انتشار مکالمه خصوصی 2 بازیکن، حرفه ای است؟

جرارد پیکه به اینکه رسانه های اسپانیا گفت و گوی خصوصی او و جوردی آلبا را بازتاب داده اند، اعتراض داشت.

 کجای انتشار مکالمه خصوصی 2 بازیکن، حرفه ای است؟

به گزارش "ورزش سه"، جرارد پیکه شب گذشته در فینال کوپا دل ری برابر بیلبائو به میدان رفت و رهبر خط دفاعی تیمش در پیروزی 4-0 آبی اناری ها بود. پیکه هفتمین قهرمانی خود در کوپا دل ری را جشن گرفت که یک رکورد محسوب می شود.

او در پایان بازی یکی از خوشحال ترین ها بود و با هیجان خاصی قهرمانی تیمش را جشن گرفت. پیکه معتقد بود که هرچند کوپا دل ری مهمترین جام نیست ولی با توجه به شرایط بارسا این قهرمانی ارزش بسیار بالاتری پیدا می کند.

 

 

1590163

 

 

پیکه در انتهای بازی و در مصاحبه با خبرنگاران پس از تبریک پیروزی بارسا و صحبت در مورد بازی، به اعتراض از رسانه ها پرداخت. دلیل این اعتراض انتشار مکالمه خصوصی او و جوردی آلبا بود.

ساعت 2 بامداد یکشنبه گذشته دوربین‌ها هنگامی که بازیکنان بارسا پس از شکست در ال‌کلاسیکو از مادرید به بارسلونا بازگشتند، گفت و گوی جالبی بین جرارد پیکه و جوردی آلبا، دو ستاره خط دفاعی بلوگرانا را شکار کردند.

این دو مدافع مشغول صحبت درباره فینال کوپا دل ری بودند و نکته عجیب این بود که آلبا پیروزی بارسا را حتمی نمی‌دید، درست برعکس پیکه.

در فیلمی که از گفتگوی این دو ضبط شده چهره دو ستاره بارسا مشخص نیست اما صدای‌شان به وضوح شنیده می‌شد و یکی از نکات قابل توجه این است که این دو با صدای بسیار بلند و فریاد در حال صحبت بودند و به نظر می‌رسد که عامدانه و با اطلاع از حضور دوربین‌ها می‌خواهند صدای‌شان از پشت دیواره‌ها به خبرنگاران و دوربین‌ها برسد.

 

 

1592200

 

 

بسیاری معتقدند که این حرکت آلبا و پیکه عامدانه بوده است و تردیدی که آلبا درباره پیروزی بارسلونا در فینال کوپا دل ری دارد، کنایه‌ای به تصمیمات داوری بر علیه این تیم است اما پیکه این فرضیه را رد کرد و گفت:« کجای اینکه مکالمه خصوصی دو نفر در رسانه ها بازتاب پیدا کند حرفه ای گری است؟ این یک نوع بی احترامی به ما محسوب می شد. اصلا اتفاق خوبی نبود.»

دیدگاه‌ها