کد خبر : 1749994 | 29 فروردين 1400 ساعت 15:35 | 68.3K بازدید | 12 دیدگاه

ژاوی منتظر تماس نهایی

تردید های عجیب لاپورتا؛ کومان به آخر خط رسید

رئیس بارسلونا شب گذشته پس از قهرمانی تیمش در کوپا دل ری بازهم حاضر نشد آینده رونالد کومان را تضمین کند. در روزهای اخیر او مذاکراتی با چند مربی را شروع کرده است.

تردید های عجیب لاپورتا؛ کومان به آخر خط رسید

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رونالد کومان شب گذشته به اولین جام خود به عنوان سرمربی بارسا دست یافت. او توانست بارسا را قهرمان کوپا دل ری کند و این مهم پس از برتری 4-0 بر بیلبائو در فینال حاصل شد. بارسای او نمایشی دیدنی به خصوص در نیمه دوم داشت و توانست یک برد بی حرف و حدیث کسب کند.

اگر شکست در ال کلاسیکو را نادیده بگیریم، بارسلونا با هدایت کومان در سال جدید میلادی روند پیروزی های متوالی و خوبی را تجربه کرده است و تیم او نوید روزهای بهتری را می دهد اما عجیب اینکه در پایان بازی خوان لاپورتا رئیس بارسلونا حاضر نشد در مورد ادامه کار مرد هلندی به صورت قاطع حرف بزند.

 

 

1592211

 

 

لاپورتا وقتی با سوالی در مورد آینده کومان روبرو شد، تنها به این جمله اکتفا کرد که کومان تا به اینجا کارش را بسیار خوب انجام داده است.

در واقع کومان از سوی جوزپ ماریا بارتومئو رئیس قبلی بارسا به عنوان مربی انتخاب شد و احتمالا لاپورتا علاقه ای ندارد که موفقیت های بارسا در دوران خودش به نام مردی ثبت شود که انتحاب رئیس قبلی بوده است.

 

 

1591780

 

 

لاپورتا شب گذشته تاکید داشت که این شروع دورانی جدید در بارسلوناست و شاید او انتخاب یک مربی دیگر برای فصل بعد را در سر دارد. ژاوی می تواند همان مربی مورد نظر لاپورتا باشد و طبق ادعای برخی منابع، تماس هایی بین این دو در روزهای اخیر برقرار شده است تا اسطوره باشگاه به عنوان مربی در فصل 22-2021 روی نیمکت بنشیند. لاپورتا یکی دو گزینه دیگر را نیز تحت بررسی دارد.

 

 

1592361

 

 

کومان شب گذشته از طرح سوالات متعدد در مورد آینده اش ابراز ناراحتی کرد و گفت:« آینده هر مربی به نتایج تیمش و کسب جام بستگی دارد. برخی مواقع از طرح این سوال ناراحت می شوم چون وقت کافی نداریم و در یک هفته همه چیز می تواند عوض شود و این منصفانه نیست. فتح جام همیشه مهم است و این تیم امسال شایسته حداقل کسب یک قهرمانی بوده است.»

 

کومان معتقد است  عملکرد او به اندازه ای بوده است که فصل بعد نیز سرمربی بارسا باشد اما شاید حتی قهرمانی لالیگا هم نتواند تضمینی برای ادامه حضور او روی نیمکت باشد. باید منتظر نشست خبری بعدی مرد هلندی ماند.

دیدگاه‌ها