کد خبر : 1750000 | 29 فروردين 1400 ساعت 16:52 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

حفظ رتبه دومی

میلان 2-1 جنووا؛ پیروزی نفس‌گیر در سن‌سیرو

میلان در دیداری حساس توانست به لطف گل به خودی بازیکن جنووا و گل آنته ربیچ، جنووا را 2-1 شکست دهد.

میلان 2-1 جنووا؛ پیروزی نفس‌گیر در سن‌سیرو

به گزارش "ورزش سه"، میلان که از 30 بازی با 63 امتیاز پشت سر اینتر 74 امتیازی در رده دوم جدول قرار داشت، امروز در سن سیرو میزبان جنووا تیم رده 13 سری آ بود.

برای روسونری این بازی اهمیت فراوانی داشت و باید سه امتیازش را کسب می کردند. در بازی امروز زلاتان به دلیل محرومیت غایب بود.

 

میللان بازی را بهتر شروع کرد و پس از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه دقیقه 13 به گل رسید.

 

 

1592398

 

 

روی یک ضربه کاشته، تئو هرناندز پشت توپ قرار گرفت ولی ضربه او به دیوار دفاعی برخورد کرد. توپ در ادامه به آنته ربیچ رسید و او هم سرضرب با پای چپ توپ را به کنج دروازه فرستاد تا میلان 1-0 پیش بیفتد.

در ادامه یک ضربه لیائو را گلر جنوا برگشت داد تا مانع ثبت دومین گل میلان شود.

 

 

1592397

 

 

جنووا که شجاعانه تر بازی می کرد، دقیقه 37 به گل رسید. روی یک ارسال کرنر ماتیا دسترو مهاجم باتجربه جنووا با ضربه سر دروازه میزبان را گشود تا با این گل، نیمه نخست 1-1 مساوی به اتمام برسد.

 

میلان نیمه دوم را هجومی تر و برای زدن گل برتری آغاز کرد و پس از حملات زیادی که داشت در دقیقه 67 به شکل تصادفی به گل رسید. 

 

 

1592401

 

 

روی یک ضربه کرنر توپ با برخورد به اسکاماکا وارد دروازه خودی شد تا میلان 2-1 پیش بیفتد. روی این گل پرواز ماریو مانژوکیچ نیز بی تاثیر نبود. پیش از گل میلان جنووا یک فرصت خوب را روی شوت پیاتسا از دست داده بود.

 

دقیقه 86 جنووا چیزی تا زدن گل تساوی فاصله نداشت.

سانتر پاندف را دوناروما نتوانست به خوبی دور کند و درون محوطه جریمه توپ مقابل مازیلو قرار گرفت. شوت او را سیمون کیائر مدافع میلان روی خط برگشت داد. در ادامه بهرامی بود که به توپ ضربه زد و این بار توموری توپ را از روی خط دروازه برگشت داد تا در دو مرحله، مدافعان باعث نجات میلان شوند.

 

دیدگاه‌ها