کد خبر : 1750035 | 29 فروردين 1400 ساعت 19:19 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

پس از استعفای جوادی؛ 

سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال مشخص شد

حسن شریفی به عنوان سرپرست بخش روابط عمومی فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

سرپرست روابط عمومی فدراسیون فوتبال مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، عزیزی خادم رئیس جدید فوتبال ایران بعد از مستقر شدن در فدراسیون فوتبال، علی جوادی را به عنوان سخنگوی این مجموعه و سرپرست بخش روابط عمومی انتخاب کرد، ولی دوران حضور این ورزشی نویس با تجربه خیلی طول نکشید و او پس از مدتی به دلیل برخی تصمیم های عزیزی خادم از سمت خود استعفا داد و در پستی اینستاگرامی به صورت واضح به این موضوع اشاره کرد و تاکید کرد که علی رغم صحبت های رئیس فدراسیون دیگر قصدی برای بازگشت ندارد.


حالا و پس از مدتی حسین شریفی که یکی از مجریان رادیو به شمار می رود، برای حضور در پست جدید روابط عمومی فدراسیون انتخاب شده و به زودی کار خود را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد.  شریفی در حال حاضر مجری برنامه ورزش بدون ویرایش در رادیو گفت و گو است.


مدیر جدید روابط عمومی فدراسیون فوتبال البته در تلویزیون هم سابقه کار دارد و زمانی که برنامه میدان در شبکه ورزش به تهیه کنندگی پیمان یوسفی و مزدک میرزایی پخش می‌شد، شریفی در مقطعی مجری برنامه بود و البته نریشن‌های این برنامه را می‌خواند. او هم چنین یکی از افراد فعال برنامه ورزشگاه نیز به شمار می رود که مدتی است از شبکه پنجم سیما روی آنتن می رود.

دیدگاه‌ها