کد خبر : 1750037 | 29 فروردين 1400 ساعت 19:23 | 21K بازدید | 30 دیدگاه

آتالانتا ۱-۰ یووه؛ سهمیه در خطر، پیرلو اخراج می‌شود؟

آتالانتا موفق شد در یک بازی مهم یوونتوس را با یک گل شکست دهد و جای این تیم را در رده سوم جدول بگیرد.

آتالانتا ۱-۰ یووه؛ سهمیه در خطر، پیرلو اخراج می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، دو تیم آتالانتا و یوونتوس امروز در یکی از حساس‌ترین مسابقات هفته سی و یکم سری آ در برگامو رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که نهایتاً بازی دو تیم با نتیجه 1-0 به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

 

دیدار این دو تیم آتالانتا و یوونتوس با برتری نسبی شاگردان آندره‌آ پیرلو آغاز شد و بیانکونری در دقایق ابتدایی بازی توپ و میدان را در اختیار داشت.

 

 

1592482

 

 

در دقیقه 34 یوونتوس می‌توانست توسط آلوارو موراتا به گل اول دست پیدا کند اما ضربه این مهاجم اسپانیایی در آستانه ورود به دروازه آتالانتا توسط مدافع این برگردانده شد.

 

در ادامه نیمه اول نیز یوونتوس عملکرد نسبتا بهتری داشت اما نتوانست دروازه آتالانتا را باز کند تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با تساوی بدون گل تمام شود.

 

در نیمه دوم این بود که اولین موقعیت نسبتاً مخم بازی را خلق کرد‌؛ جایی که ضربه لوئیس موریل، مهاجم کلمبیایی این تیم، از زاویه‌ای بسته و با اختلاف کمی از بالای دروازه یوونتوس به بیرون رفت.

 

 

1592483

 

 

در دقیقه 64 یوونتوس به یک ضربه آزاد دست یافت اما شوت پائولو دیبالا با اختلاف ناچیز از کنار دروازه آتالانتا عبور کرد تا بازی با همان تساوی بدون گل دنبال شود.

 

در دقیقه 70 این بار آتالانتا می‌توانست از حریف خود پیش بیفتد اما ضربه سر بسیار خطرناک دووان زاپاتا با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه یوونتوس به بیرون رفت.

 

در حالی که بازی به لحظات پایانی خود نزدیک می‌شد آتالانتا موفق شد گل برتری خود را به ثمر برساند. ضربه روسلان مالینوفسکی که به عنوان یار تعویضی به زمین آمده بود بعد از برخورد به الکس ساندرو وارد دروازه یوونتوس شد و بازی با همین نتیجه خاتمه یافت تا تیم آندره‌آ پیرلو با خطر جدی از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا روبرو شود.

 

 

1592486

دیدگاه‌ها