کد خبر : 1750056 | 29 فروردين 1400 ساعت 20:40 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

سال هایی کاملا متفاوت با دوران بازیگری؛ 

مصاف پرگل اینزاگی‌ها به سود برادر غایب

یکی از جالب توجه ترین مصاف های هفته فوتبال ایتالیا در ورزشپاه المپیکوی رم رقم خورد و دو تیمی به مصاف هم رفتند که رهبری آنها برعهده برادران اینزاگی بود.

مصاف پرگل اینزاگی‌ها به سود برادر غایب 

به گزارش "ورزش سه"، این مصاف در چارچوب هفته سی و یکم رقابت های لیگ سری آ برگزار شد و در پایان تیم فوتبال لاتزیو موفق شد با پیروزی 5 بر 3 زمین مسابقه را در مصاف با بنونتو ترک کند. این پیروزی روحیه خوبی برای فیروزه ای پوشان شهر رم بود و آنها که حالا فاصله ای خود را البته با یک بازی بیشتر نسبت به یوونتوس تیم چهارم جدول رده بندی به عدد 4 رسانده اند،امیدوارند در بازی های باقی مانده بتوانند جواز حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند.

 

1592523

 


نکته جالب این مسابقه اما مصاف فیلیپو اینزاگی و سیمونه اینزاگی بود که علاقمندان به فوتبال کالچیو درخشش این دو مهاجم را در ترکیب تیم های مختلف، در سال های نه چندان دور گذشته به یاد دارند. در آن سال ها فیلیپو که درخشش قابل توجهی در تیم های یوونتوس و میلان و ترکیب تیم ملی ایتالیا داشت، مهاجم به مراتب بهتری نسبت به سیمونه بود که تنها یک دوره درخشان در لاتزیو داشت و در اکثر دوران فوتبال یک مهاجم معمولی در فوتبال پرستاره ایتالیا به شمار می آمد.


در دوران مربیگری اما شرایط متفاوت شده و این سیمونه است که با لاتزیو توانسته روزهای خوبی در فوتبال ایتالیا داشته باشد و در سوی دیگر فیلیپو که با هدایت میلان فرصت خوبی برای نمایش توانایی هایی خود در مسئولیت جدید به دست آورده بود، با نتایج ضعیفی که با روسونری به دست آورد، از هدایت این تیم کنار گذاشته شد.

 

 

1592525

 


امروز اما این مصاف در غیاب سیمونه 45 ساله برگزار شد و او به دلیل ابتلا به ویروس کرونا نتوانست در مقابل برادر 47 ساله اش در این دوئل جذاب که اتفاقا پرگل هم از آب درآمد، شرکت داشته باشد و ماکسیمیلیانو فاریس روی نیممکت لاتزیو نشسته بود؛ با این حال شاگردان سیمئونه با پیروزی مهمی که به دست آوردند، همچنان همچنان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا امیدوار ماندند.

 

1592524

دیدگاه‌ها