کد خبر : 1750062 | 29 فروردين 1400 ساعت 20:58 | 14K بازدید | 1 دیدگاه

انتخاب بحث‌برانگیز در انتظار فوتسال زنان؛

عزیزی‌خادم از روی قانون فدراسیون تاج می‌گذرد؟

طی روزهای آینده و با برگزاری جلسه هیات‌رئیسه تکلیف سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال زنان مشخص خواهد شد.

عزیزی‌خادم از روی قانون فدراسیون تاج می‌گذرد؟

به گزارش "ورزش سه" یکی از موضوعاتی که از بدو شروع کار مدیران جدید فدراسیون فوتبال در دستور کار قرار گرفت، آماده‌سازی تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال زنان بود؛ تیم ملی فوتبال زنان برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا و البته بازگشت به رنکینگ فیفا و تیم ملی فوتسال زنان هم برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و هت‌تریک در کسب عنوان قهرمانی.

 

اولین چالش برای شروع به کار تیم‌های ملی، انتخاب سرمربی بود؛ موضوعی که از روز نخست سیده شهره موسوی نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال در تکاپو برای به سرانجام رساندن آن بود و با چند گزینه وارد مذاکره هم شد. البته که گویا او چندان اطلاعی از قوانین فدراسیون فوتبال ندارد، چرا که در دوره قبلی ریاست فدراسیون فوتبال قانونی وضع شد که یک سرمربی باشگاهی نمی‌تواند همزمان در عرصه ملی هم کار خود را انجام بدهد.

 

با این‌حال از حوالی خیابان سئول خبر می‌رسد که تکلیف سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال زنان مشخص شده و نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال در نامه‌ای به شهاب‌الدین عزیزی‌خادم آن‌ها معرفی کرده است؛ اگر چه شهناز یاری گزینه سرمربیگری تیم ملی فوتسال زنان در شرایط فعلی در تیم باشگاهی فعالیت می‌کند، عجیب است که چگونه فدراسیون فوتبال در نظر دارد از قانون وضع شده بگذرد و تصمیم تازه‌ای را اتخاذ نماید.

 

گویا برای رفع این مسئله و البته اعلام رسمی سرمربیان تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال زنان، موسوی درخواست برگزاری هیات رئیسه را کرده تا در آن‌جا تصمیم نهایی از سوی اعضا برای انتخاب سرمربیان ملی انجام پذیرد؛ هر چند که با توجه به موافقت رئیس فدراسیون فوتبال و نایب رئیس زنان بعید به نظر می‌رسد تغییری در گزینه‌های مطرح شده ایجاد شود.

 

به نظر در جلسه هیات رئیسه قرار است قانون وضع شده در فدراسیون گذشته برای عدم اشتغال همزمان یک مربی در تیم باشگاهی و ملی وتو شود؛ چرا که لیگ برتر فوتسال زنان تا تیرماه به طول خواهد انجامید اما نایب رئیس زنان فدراسیون فوتبال در تلاش است تا در هفته نخست اردیبهشت‌ماه سرمربیان جدید تیم‌های ملی فوتبال و فوتسال زنان را معرفی نماید.

دیدگاه‌ها