کد خبر : 1750064 | 29 فروردين 1400 ساعت 21:21 | 33.2K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش یوونتوس به انتقادات از دستمزد بالای رونالدو

فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس، به برخی انتقادات از حقوق بالای کریستیانو رونالدو واکنش نشان داد.

واکنش یوونتوس به انتقادات از دستمزد بالای رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، بحث های زیادی در رابطه با آینده کریستیانو رونالدو وجود دارد و بعد از نتایج نه چندان خوب یوونتوس در این فصل، شایعات در رابطه با احتمال جدایی فوق ستاره پرتغالی از بیانکونری قوت گرفته است. از طرف دیگر برخی از انتقادات نسبت به دستمزد بالا و 31 یک میلیون یورویی رونالدو مطرح می شود.

 

در همین راستا فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس، به این که آیا آنها می توانند در فصل آینده نیز به رونالدو 31 میلیون یورو حقوق بدهند یا خیر واکنش نشان داد و گفت: " هفته گذشته من گفتم که ما باید مسئول آنچه که انجام می دهیم باشیم.  ما دوره ای را پشت سر می‌گذاریم که اطمینان نسبت به هیچ چیزی وجود ندارد.

 

 

1592334

 

 

کریستیانو فقط یک فوتبالیست و ورزشکار نیست بلکه یک شخصیت در سطح بالاست پس طبیعتا حقوق و دستمزد او نیز نشان دهنده این مسئله است. برخی تحقیقات نشان می دهد که او شناخته شده ترین فرد در جهان است. پرونده رونالدو با بقیه فرق دارد."

 

پاراتیچی در مورد غیبت رونالدو برابر آتالانتا نیز گفت: "رونالدو در این فصل بازی‌های زیادی را انجام داده و قرار بود سرمربی تیم ملی پرتغال به گونه ای دیگر در رابطه با وی عمل کند. با این حال او در وقفه بازی های ملی سه مسابقه انجام داد. دیروز کمی مشکل داشت و ما نمی خواستیم ریسک کنیم. این تصمیمی بود که ما با هم گرفتیم."

 

مدیر ورزشی یوونتوس در رابطه با شایعاتی که پیرامون حضور هاکان چالهان اوغلو و جان لوئیجی دوناروما در این تیم مطرح می شود نیز گفت: " هر روز شایعاتی وجود دارد.  در حال حاضر ما روی کاری که انجام می دهیم تمرکز کرده ایم، از بازیکنان خود راضی هستیم و فعلا علاقه ای به صحبت در مورد بازیکنان دیگر نداریم. "

 

 

1591440

دیدگاه‌ها