کد خبر : 1750066 | 29 فروردين 1400 ساعت 21:52 | 16.5K بازدید | 1 دیدگاه

آدیداس باعث تمدید قرارداد سرمربی ایتالیا می‌شود؟

به نظر می‌رسد که قرارداد فدراسیون فوتبال ایتالیا با کمپانی آدیداس می‌تواند به آنها در راه تمدید قرارداد با روبرتو مانچینی کمک کند.

آدیداس باعث تمدید قرارداد سرمربی ایتالیا می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس گزارشی که سایت معتبر فوتی هدلاینز منتشر کرده، فدراسیون فوتبال ایتالیا به زودی با شرکت پوما قطع همکاری خواهد کرد و پس از آن کمپانی آدیداس وظیفه تامین البسه آتزوری را بر عهده خواهد داشت.

 

 

1586411

 

 

در همین ارتباط لاریپوببلیکا مدعی شده که قرارداد جدیدی که فدراسیون فوتبال ایتالیا با آدیداس امضا خواهد کرد می تواند به آنها در راه تمدید قرارداد با روبرتو مانچینی کمک ویژه‌ای کند. در واقع پولی که آنها از این همکاری به دست خواهند آورد، مبلغ قابل توجهی خواهد بود و به فدراسیون ایتالیا برای تامین خواسته های مالی مانچینی کمک می کند.

 

گفتنی است قرارداد فعلی ایتالیایی ها با پوما سالیانه 18.9 میلیون یورو ارزش دارد. در واقع گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، قصد دارد قبل از آغاز رقابت‌های یورو توافق خود با روبرتو مانچینی برای تمدید قرارداد را قطعی کند.
ایتالیا به دنبال توافق با مانچینی تا سال 2026 یا حداقل 2024 است و به نظر می رسد که آنها کار دشواری پیش رو خواهد داشت چرا که این سرمربی اخیراً از علاقه خود برای هدایت یک تیم باشگاهی بعد از مسابقات یورو یا جام جهانی صحبت کرده بود.

 

 

1584617

دیدگاه‌ها