کد خبر : 1750068 | 29 فروردين 1400 ساعت 21:24 | 12.6K بازدید | 2 دیدگاه

یونایتد 3 - 1 برنلی؛ قدرت نمایی در دقایق پایانی

منچستریونایتد موفق شد در اولدترافورد 1-3 برنلی را مغلوب بکند.

یونایتد 3 - 1 برنلی؛ قدرت نمایی در دقایق پایانی

به گزارش "ورزش سه"، شیاطین سرخ که به دنبال تثبیت جایگاه دومی خود در جدول لیگ برتر هستند، با درخشش در دقایق پایانی موفق شدند 1-3 برنلی را شکست بدهند.

 

در دقیقه 10 و روی ارسال آرون فان بیساکا بود که پل پوگبا در مرکز محوطه جریمه فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت، اما ضربه سر این ستاره فرانسوی راهی به دروازه برنلی نیافت.

 

در دقیقه 13 میسون گرینوود با حرکت از سمت چپ محوطه برنلی می توانست گل اول یونایتد را وارد دروازه برنلی بکند، اما ضربه او در اختیار فرال قرار گرفت. دقایقی بعد و روی حرکت مارکوس راشفورد باز هم یونایتد صاحب موقعیت خوبی برای به ثمر رساندن اولین گل شد، اما این بار ضربه برونو فرناندز از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه 38 و با ارسال راشفورد این میسون گرینوود بود که بدون مدافع یارگیر و در دهانه دروازه بهترین موقعیت را برای زدن گل اول داشت، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت و نیمه نخست با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

 

1592554

 

اما در همان شروع نیمه دوم یونایتد به گل اول دست یافت. پاس رو به بیرون و خوب مارکوس راشفورد از سمت چپ با حرکت تماشایی و جاخالی برونو فرناندز همراه شد تا میسون گرینوود گل اول را به ثمر رسانده و یونایتد را از حریف پیش اندازد.

 

اما برنلی در دقیقه 50 به گل اول دست یافت. ارسال کرنر وستوود از سمت چپ با ضربه سر دقیق جیمز تارکوفسکی در محوطه همراه شد و دروازه یونایتد خیلی زود باز شد.

 

1592553

 

در دقیقه 63 مک نیل با ضربه ای والی فرصت داشت گل دوم برنلی را نیز وارد دروازه یونایتد بکند، اما ضربه او در اختیار دروازه بان حریف قرار گرفت. دقایقی بعد و روی ارسال راشفورد بود که برونو فرناندز با حضور در محوطه و ضربه سر دروازه برنلی را تهدید کرد، اما فارل ضربه این بازیکن را مهار کرد.

 

اما در دقیقه 84 یونایتد به گل دوم دست یافت. روی پاس پل پوگبا، میسون گرینوود صاحب موقعیت شد و ضربه او بعد از برخورد به مدافعان برنلی و با تغییر جهت وارد دروازه حریف شد.

 

در لحظات پایانی برونو فرناندز فاصله ای تا زدن گل سوم نداشت و حتی فارول را نیز دریبل کرد، اما مدافعان برنلی توپ را روی خط بازگرداندند. اما در دقیقه 93 ادینسنون کاوانی در مقابل دروازه خالی پاس دنی فن دبیک را تبدیل به گل کرد تا یونایتد در نهایت 1-3 موفق به غلبه بر برنلی شود.

دیدگاه‌ها