کد خبر : 1750070 | 29 فروردين 1400 ساعت 21:31 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

ایموبیله در کالچیو 150 گله شد؛ 

چیرو و سه گل تا رسیدن به رکورد هرنان کرسپو (عکس)

چیرو ایموبیله زننده 2 گل از 5 گل تیمش در رقابت با بنونتو بود و به رکورد 150 گل در رقابت های سری آ رسید.

چیرو و سه گل تا رسیدن به رکورد هرنان کرسپو (عکس) 

به گزارش "ورزش سه"، ایموبیله که حالا به 31 سالگی رسیده، حضور در تیم های مختلفی را تجربه کرده ولی هیچ تیمی به اندازه لاتزیو برای او و نمایش توانایی هایش مفید نبوده است. این مهاجم تا پیش از حضور در لاتزیو در تیم های یوونتوس، سینا، گروستو، پسکارا، جنوا، تورینو، بورسیا دورتموند، سویا و تورینو به میدان رفته بود و روزهای خوبی در تیم های تورینو و پسکارا پشت سر گذاشته بود ولی انگار بهترین شانس زندگی حرفه ای او حضور در لاتزیو بود که در سال 2016 این اتفاق رخ داد.


در ترکیب فیروزه ای پوشان شهر رم چیرو ایموبیله درخشش قابل توجهی داشته و خیلی از تیم های سابق خود را به دلیل اینکه قدر او را ندانسته بودند، پیشیمان کرد. او حالا نزدیک به 180 بازی طی سال های گذشته با پیراهن لاتزیو انجام داده و امشب که مقابل بنونتو موفق به دبل شد، تعداد گل های خود را در سری آ به عدد قابل توجه 150 رساند.

 

 

1592556

 


بهترین گلزن تاریخ مسابقات سری آ سیلویو پیولا است که در 537 مسابقه 274 گل به ثمر رسانده و پشت سر او فرانچسکو توتی و گانر نوردال قرار دارند که به ترتیب 250 و 225 گل به ثمر رسانده اند. 


ایموبیله در صورتی که سه گل دیگر به ثمر برساند از رکورد هرنان کرسپو که یکی از بهترین مهاجمان سال های اخیر فوتبال ایتالیا بوده، عبور خواهد کرد و رتبه 25 امین گلزن برتر تاریخ مسابقات سری آ را از آن خود خواهد کرد و البته حداقل دو سه سال دیگر پیش روی این مهاجم فرصت طلب ایتالیایی برای بهبود رکوردش قرار دارد.

دیدگاه‌ها