کد خبر : 1750081 | 29 فروردين 1400 ساعت 22:29 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: هدف ما فتح لیگ اروپا است

اوله گونار سولسشر، سرمربی نروژی منچستریونایتد از اهداف تیمش تا پایان فصل سخن گفت.

سولسشر: هدف ما فتح لیگ اروپا است

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد امروز موفق شد در خانه خود مقابل برنلی با نتیجه 1-3 به برتری دست یافته و شانس خود برای کسب نایب قهرمانی لیگ برتر را افزایش دهد. در بحبوحه اخبار و شایعات در مورد سوپرلیگ اروپا، اوله گونار سولسشر مدعی شد خبری از این موضوع نداشته و تمرکزش معطوف به بازی یونایتد مقابل برنلی بوده است.

 

اوله گونار سولسشر گفت: "من امروز صبح مثل شما، اخبار و گمانه زنی ها را دیده و شنیده ام، بنابراین نمی توانم چیز خیلی زیادی در مورد این اخبار بگویم. تمرکز من فقط روی بازی یونایتد برابر برنلی بوده است و امروز اخبار خوبی از تیمم دریافت کردم. من این اخبار بررسی نکرده ام و فقط فکر کم روی مسابقه امروز بود. فقط باید متوجه شوم ببینم چه اتفاقی رخ داده و باشگاه در ادامه در مورد این اخبار نظر خواهد داد.

 

1591731

 

عملکرد میسون گرینوود در دیدار امروز فوق العاده بود و او دو گل بسیار خوب از جناح چپ وارد دروازه برنلی کرد. من احساس می کنم بهترین پست برای گرینوود او این است که در سمت راست آزادتر بوده و مقابل دروازه قرار بگیرد و امروز خود میسون این موضوع را ثابت کرد. هدف ما ئذ ادامه فصل این است که فاتح یک جام شده و عنوان قهرمانی در لیگ اروپا را به دست بیاوریم.

 

همچنین تمرکز ما روی دیدارهای پیش رو و کسب پیروزی در مسابقات تا پایان فصل است. ما همیشه گفته ایم که امسال باید پیشرفت داشته باشیم. تا امروز ما به اندازه فصل گذشته امتیاز کسب کرده ایم و در ادامه اگر امتیاز بیشتری بدست آوریم بهتر از فصل گذشته بوده و این خودش پیشرفت است."

دیدگاه‌ها