کد خبر : 1750124 | 30 فروردين 1400 ساعت 01:45 | 10.3K بازدید | 1 دیدگاه

وقت ناله و شکایت نیست

کورتوا: کسب یک امتیاز ناامید کننده بود

تیبو کورتوا تساوی امشب رئال برابر ختافه را ناامیدکننده توصیف کرد.

کورتوا: کسب یک امتیاز ناامید کننده بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در زمین ختافه متوقف شد و دو امتیاز حساس را در کورس قهرمانی از دست داد. به فاصله 7 بازی تا پایان لالیگا کهکشانی ها دیگر حق اشتباه ندارند. 

رئال امشب در غیاب بسیاری از ستاره های خوب و با تیمی متشکل از بازیکنان اصلی و ذخیره در میدان حاضر شد و در نهایت نتوانست پیروز میدان شود. تیبو کورتوا گلر بلژیکی رئال در این تساوی نقش مهمی داشت و در چندین صحنه با واکنش های عالی خود مانع گلزنی ختافه شد.

 

 

 

1592633

 

 

کورتوا در پایان بازی گفت:« یک امتیاز کمی ناامید کننده است ولی بازی ساده ای نبود. فشردگی بازی ها، خستگی تیم و غیبت چند بازیکن اجازه نداد بازی همیشگی را انجام دهیم. بازی در زمین ختافه نیز همیشه دشوار است و گردش توپ روی چمن خشک ورزشگاه این تیم به خوبی انجام نمی شود. در نیمه اول خوب نبودیم ولی نیمه دوم کمی بهتر شدیم؛هرچند که برای پیروزی کفایت نمی کرد.»

 

کورتوا ادامه داد:« آریباس و بلانکو دیروز 90 دقیقه برای تیم دوم باشگاه بازی کرده بودند و امروز هم از نیمه دوم وارد زمین شدند و باید آنها را ستود. شوست هم در دفاع فوق العاده بود. الان زمان این نیست که غیبت بازیکنان را بهانه کنیم. امشب هر کسی در زمین بود توانش را گذاشت.»

 

دیدگاه‌ها