کد خبر : 1750125 | 30 فروردين 1400 ساعت 01:30 | 11.9K بازدید | 5 دیدگاه

ختافه 0-0 رئال: لغزش سفیدها در دربی کوچک

رئال مادرید در دیداری خارج از خانه مقابل ختافه با تساوی 0-0 متوقف شد.

ختافه 0-0 رئال: لغزش سفیدها در دربی کوچک

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زین‌الدین زیدان که هفته قبل در ال کلاسیکو مقابل بارسا به پیروزی رسیده بود، امشب نتوانستند مقابل ختافه به پیروزی برسند تا اکنون جایگاه دوم‌شان در جدول لالیگا به خطر بیفتد. 

 

 

1592636

 

 

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 6، ماتا پشت محوطه جریمه رئال صاحب موقعیت شد اما نتوانست ضربه نهایی را خوب بزند و این فرصت از دست رفت. دو دقیقه بعد، دو موقعیت پیاپی روی دروازه ها ایجاد شد اما الیویرا و ماریانو دیاز نتوانستند از فرصت شان استفاده کنند.

در ادامه این رئالی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در دقیقه 24 این ختافه بود که تا آستانه رسیدن به گل اول پیش رفت اما این بار هم ضربه ماتا به تیر دروازه برخورد کرد.

 

 

1592634

 

چهار دقیقه بعد این رئالی ها بودند که می توانستند قفل دروازه میزبان را باز کنند اما ماریانو نتوانست از فرصت خوبی که مارسلو برایش ایجاد کرده بود، استفاده کند.

برتری رئالی ها ادامه پیدا کرد و در دقایق پایانی نیمه اول، این تیم بود که توپ و میدان را در اختیار داشت اما در دقیقه 45، این تیم میزبان بود که صاحب یک موقعیت عالی شد اما ضربه آلنا از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

 

1592640

 

 

نیمه دوم را رئالی‌ها بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی بازی را در دست داشتند اما موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد نکردند. در ادامه بازی متعادل شد و تیم میزبان هم پیش کشید؛ هرچند باز هم موقعیت چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد.

در دقیقه 70 بود که آنخل که تنها چند دقیقه از حضورش در زمین به جای ماتا سپری شده بود، می توانست ختافه را پیش بیندازد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

 

1592637

 

 

چند دقیقه بعد نوبت ماکسیموویچ بود که با یک شوت محکم دروازه رئال را تهدید کرد اما کورتوا با واکنش به موقع، مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل برتری در دقایق پایانی هم ادامه پیدا کرد اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدگاه‌ها