کد خبر : 1750221 | 30 فروردين 1400 ساعت 14:45 | 71K بازدید | 16 دیدگاه

چرا دیاباته از کوره در رفت؟(عکس)

مهاجم مالیایی استقلال در پایان بازی از الفاظ و رفتار هافبک الشرطه عصبانی و ناراحت شد.

به گزارش "ورزش سه"، در ثانیه های پایانی مسابقه استقلال و الشرطه خطایی که امجد عطوان روی پای دیاباته انجام داد باعث شد تا داور بازی را متوقف کند و یک کارت زرد را به هافبک تیم عراقی نشان بدهد. این صحنه با اعتراض بازیکن الشرطه مواجه شد و در ادامه او صحبت هایی را با دیاباته انجام داد.


بعد از سوت پایان مسابقه هم عطوان به سمت دیاباته رفت والفاظ زشتی را علیه مهاجم استقلال به کار برد. عطوان که خطای شدیدی روی پای دیاباته انجام داده و مصدومیت جزئی را نیز به این بازیکن تحمیل کرده بود، اعتقاد داشت مهاجم استقلال بزرگنمایی کرده و به همین خاطر به او اعتراض کرد.


بعد از بازی درگیری لفظی عطوان و دیاباته به همین خاطر بالا گرفت و حتی هافبک الشرطه ضربه ای را با دست به سینه دیاباته هم زد که این موضوع باعث شدیدتر شدن اتفاقات شد.در نهایت هم با ورود حاضران به صحنه غائله به وجود آمده ختم به خیر شد اما رفتاری که هافبک الشرطه انجام داد، خارج از شان بود.

 

1592850


بازیکنان عراقی که از اتفاقات بازی بسیار عصبانی شده بودند، در پایان بازی هم تاب نیاوردند و رو به مسائل غیراخلاقی آوردند. خوشبختانه دیاباته و سایر نفرات استقلال اسیر تحریک عراقی ها نشدند تا اتفاقات بدی برای نماینده ایران در آینده رخ ندهد.

دیدگاه‌ها