کد خبر : 1750238 | 30 فروردين 1400 ساعت 15:40 | 41.3K بازدید | 9 دیدگاه

ادعای مارکا

رئال، چلسی و سیتی از چمپیونزلیگ اخراج نشده اند

یوفا فعلا برنامه ای برای جریمه باشگاه های موسس سوپرلیگ جدید اروپایی ندارد.

رئال، چلسی و سیتی از چمپیونزلیگ اخراج نشده اند

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید، چلسی و سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل جاری هستند و منچستریونایتد و آرسنال نیز به نیمه نهایی لیگ اروپا رسیده اند. هر 5 باشگاه از موسسان سوپرلیگ جدید اروپا هستند و به جنگ علنی با یوفا و فیفا رفته اند.

 

 

1592878

 

 

شب گذشته 12 باشگاه بزرگ اروپایی خبر از برگزاری سوپرلیگ از آگوست 2021 دادند و به این ترتیب از عضویت یوفا خارج شده و یک لیگ جدید را راه اندازی خواهند کرد. در واقع لیگ قهرمانان امسال به پایان خود خواهد رسید مگر اینکه تهدیدهای جدی یوفا و فیفا این باشگاه ها را از تصمیم خود منصرف کند.

شب گذشته ادعا شد که 5 باشگاه فوق از لیگ قهرمانان و لیگ اروپا کنار گذاشته خواهند شد و نمی توانند به کار خود در فصل جاری ادامه دهند ولی دقایقی پیش مارکا گزارش داد که یوفا فعلا برنامه ای برای این موضوع ندارد و این تیم ها می توانند در نیمه نهایی برابر حریفان خود قرار بگیرند.

رئال باید به مصاف چلسی برود و سیتی نیز حریف پی اس جی است. در لیگ اروپا نیز یونایتد به مصاف رم می رود و آرسنال نیز حریف ویارئال است.

در مورد جریمه فیفا مبنی بر ممنوعیت حضور بازیکنان این 12 باشگاه در رقابت های بین المللی نیز هنوز خبر جدیدی منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها