کد خبر : 1750247 | 30 فروردين 1400 ساعت 16:30 | 55.4K بازدید | 21 دیدگاه

اگر اتلتیکو اجازه دهد

با توقف رئال؛ قهرمانی لالیگا در مشت بارسلونا

رئال مادرید شب گذشته در زمین ختافه متوقف شد تا یک بار دیگر بارسلونا برای قهرمانی دست بالاتر را پیدا کند.

با توقف رئال؛ قهرمانی لالیگا در مشت بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شنبه شب در لاکارتوخا 4 گل به بیلبائو زد و فاتح کوپا دل ری شد. جامی کم اهمیت که به دلایل زیادی برای بارسا اهمیت فراتر از همه سال های گذشته داشت.

 

 

1592216

 

 

برای خوان لاپورتا که 6 هفته پیش رئیس بارسلونا شد، این جام بسیار حائز اهمیت بود و پس از قهرمانی گفت که این شروعی بر یک دوران جدید است. لیونل مسی هم که جام را بالای سر برد، گفت که کوپا دل ری برای او جام ویژه ای است تا نشان دهد که بارسا انگیزه بالایی برای شروعی مجدد دارد.

بارسا حالا با خیالی راحت به هشت بازی باقیمانده خود در لالیگا فکر می کند و پس از توقف رئال در زمین ختافه هدیه ای دیگر از کهکشانی ها دریافت کرد. بارسایی که هفته گذشته ال کلاسیکو را باخته بود، امید داشت که تیم نصفه و نیمه رئال با انبوهی غایب در زمین ختافه متوقف شود تا بار دیگر برای قهرمانی همه چیز در دستان خودش باشد و همین اتفاق نیز رخ داد.

 

 

1592638

 

 

رئال حالا در سه امتیازی صدر است و با یک بازی بیشتر، دو امتیاز نیز بیش از بارسا دارد ولی آبی اناری ها در صورت برتری در هشت بازی باقیمانده خود و بدون توجه به نتایج رئال و اتلتیکو می توانند قهرمان لالیگا شوند. یکی از این هشت بازی برابر رقیب مستقیم یعنی اتلتیکو است که قطعا تعیین کننده خواهد بود. دیداری که 8 می(18 اردیبهشت) برگزار می شود.

بازی بعدی بارسا پنجشنبه شب در نوکمپ برابر ختافه است.

 

دیدگاه‌ها