کد خبر : 1750252 | 30 فروردين 1400 ساعت 16:51 | 60.1K بازدید | 7 دیدگاه

در کوچه و خیابان و تمرین اینطوری من را صدا می‌کنند؛

گفت‌وگو با محمدی‌نامی که علی دایی می‌گفت

من در تیم علی دایی بودم اما اسمم محمدی نامی نبود؛ یک نفر اشتباهی اسم من را به جای عباس بوعذار گفت و علی آقا هم حسابی عصبانی شد!

گفت‌وگو با محمدی‌نامی که علی دایی می‌گفت

 

به گزارش "ورزش سه"، اگر اینستاگرام را باز کنید، بعید است که در بین همان چند پست و استوری اول، یک ویدیوی ادیت شده «بوعذار نه میم داره، نه ح داره، نه دال داره...» را ندیده باشید و احتمالا با جمله «تیم من اصلا محمدی نامی نداره!» خندیده‌اید!

 

حالا ما به سراغ همان «محمدی نام» رفته‌ایم که البته فرید محمدی زاده نام دارد. بازیکن سابق تیم‌های پارس‌جنوبی و اکسین که در دوره حضور علی دایی پیراهن نفت تهران را بر تن داشت.

 

* ماجرای آن نشست‌خبری معروف چیست؟
قضیه برمی‌گردد به نیمه نهایی جام حذفی سال 1395 که تیم ما نفت تهران مقابل سپاهان قرار گرفت. من در زمین بودم و بعد تعویض شدم و عباس بوعذار به جای من وارد زمین شد. در دقیقه 90 او با شجاع خلیل‌زاده درگیر شد و هر دو از زمین بیرون رفتند تا ما 9 نفره شویم و سپاهان 10 نفره. بعد یکی از خبرنگاران از آقای دایی پرسید که بازیکن شما محمدی با خلیل زاده درگیر شده! علی آقا هم عصبانی شدند و آنطور گفتند.

 

* ما فکر می‌کردیم مربوط به بازی پرسپولیس - نفت تهران باشد.
نه بازی با سپاهان بود که اتفاقا من یک پنالتی دادم و احسان حاج صفی زد بیرون.

 

* پس شما در تیم آقای دایی بودید؟
بله خب دقت کنید من محمدی‌زاده هستم و محمدی نیستم. مثل این است که طرف عباس زاده باشد و ما بگوییم عباسی. آن بازی آقای دایی هم از کنار زمین اخراج شدند و بعد خیلی عصبانی بودند.

 

* یعنی داور اشتباه نکرد و خبرنگار اشتباه گفته بود؟
بله دقیقا. گفتم که من اصلا از زمین بیرون رفته بودم و عباس درگیر شد.

 

* برای خودتان جالب نیست این پست های اینستاگرامی؟
به نظرم جالب است و عباس هم دوست من است و در اینستاگرام برایش فرستادم و گفتم حسابی معروف شدی! این کار قشنگ است اما شاید بیش از حدش جالب نباشد چون علی آقا اسطوره فوتبال ماست و چیزهای دیگری برای برجسته کردن دارند. همیشه با او شوخی می‌شود اما جنبه بالایی دارد.

 

1592894

 

* نکته جالب فیلم این بود که علی دایی جدی می‌گفت ولی یک طنز خاصی در صحبت هایش بود.
علی آقا همیشه اینطور است. من کمتر دیدم شوخی کند و حتی وقتی چیزی را به شوخی می‌خواهد بگوید انقدر جدی حرف می‌زند و خودش نمی‌خندد که آدم بیشتر خنده اش می‌گیرد.

 

* آن موقع در تمرین و این‌ها شما شوخی نمی‌کردید؟
چرا یک روز در تمرین درباره اش صحبت کردیم و شوخی کردیم اما نه، اینطوری وایرال نشد. آن موقع اینستاگرام هم نبود و فقط یک نفر در اینستاگرام کلیپی را درست کرد.

 

* برای خودت چه داستانی پیش آمده؟
این شوخی بین مربیان من هم هست. آقای هومن افاضلی هم به من می‌گفت «محمدی نامی، بیا اینجا.» در فامیل و دوستان هم همینطور است و فیلم هایش را برایم می‌فرستند و اینطور می‌گویند.

 

* فکر کنم الان معروف ترین «محمدی نام» فوتبال ایران باشی.
بله البته من اسمم محمد نیست و محمدی خالی هم نیستم ولی حسابی این کلیپ وایرال شده و در خیابان هم چند بار دیدم که مردم ویدیوی «تیم من محمدی نامی نداره» را دیده اند.

دیدگاه‌ها