کد خبر : 1750269 | 30 فروردين 1400 ساعت 18:16 | 56.3K بازدید | 27 دیدگاه

رئیس یوفا: دروغ‌گو تر از آنیلی ندیده ام

الکساندر چفرین، رئیس یوفا انتقادات تندی را نسبت به آندره‌آ آنیلی رئیس یوونتوس مطرح کرد.

رئیس یوفا: دروغ‌گو تر از آنیلی ندیده ام

به گزارش "ورزش سه"، آندره‌آ آنیلی یکی از سردمداران برگزاری سوپر لیگ اروپایی محسوب می شود. و به همراه همتای خود در رئال مادرید یعنی فلورنتینو پرز این مسابقات را هدایت می کنند. این در حالی است که رئیس یوونتوس تا همین چند روز پیش ریاست اتحادیه باشگاه های اروپایی در یوفا را بر عهده داشت.

 

در همین راستا الکساندر چفرین، رئیس یوفا انتقادات تندی را نسبت به آنیلی مطرح کرده است. او گفت: " هرچه زودتر ما باید تیم های خواهان حضور در سوپر لیگ اروپایی را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کنیم. من هرگز چنین افرادی ندیده ام. آندره آ آنیلی کسی بوده که بیش از بقیه من را ناامید کرده است. من هرگز شخصی به دروغگویی او ندیده ام.

 

بعد از ظهر شنبه آنیلی به من گفت همه این ها شایعه است. او به من گفت که یک ساعت دیگر با تو تماس می گیرم اما گوشی خود را خاموش کرد. وضعیتی که من تا به امروز در زندگی خود ندیده بودم را بالاخره تجربه کردم. اسمشان را گذاشته اند باشگاه های بزرگ. مشخص است که این باشگاه های مثلا بزرگ اکنون خیلی هم بزرگ نیستند. یوونتوس قبلا سری بی بوده. منچستریونایتد قبل سرالکس فرگوسن اصلا معلوم نبود کجا بود!

 

 

1592814

 

 

چفرین در ادامه گفت: " ایده سوپرلیگ از چند سال پیش برنامه ریزی شده و هیچ ارتباطی با ویروس کرونا ندارد. این مسابقات توسط افرادی نظیر فلورنتینو پرز و آندره آ آنیلی برنامه ریزی شده است. آنها می‌توانستند قبل از تصمیم گیری با ما صحبت کنند. این اتفاق به حرص و طمع برخی افراد بر می گردد.

 

من به باشگاههای آلمانی و فرانسوی اعتماد دارم که در برابر این وسوسه مقاومت کردند. همه قسمت های فوتبال بد نیست بلکه برخی بخش ها وجود دارد که توسط افراد طمع کاری هدایت می شود."

 

 

1592901

 

 

چفرین درباره حذف باشگاه‌های حاضر در سوپر لیگ اروپایی از لیگ قهرمانان نیز گفت: " ما می توانیم بدون این باشگاه‌ها نیز لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کنیم. در اروپا تیم‌های بسیار زیادی وجود دارند که اتفاقاً بسیار خوب هم هستند. لیگ قهرمانان با آنها یا بدون آنها برگزار خواهد شد. هرچه زودتر و بعد از بررسی این شرایط باید تیم‌های حاضر در سوپرلیگ اروپایی را از لیگ قهرمانان حذف کنیم."

دیدگاه‌ها