کد خبر : 1750337 | 31 فروردين 1400 ساعت 01:01 | 25.9K بازدید | 6 دیدگاه

صادقی: حمایت سال گذشته از من نشد

سرمربی مستعفی تیم سایپا معتقد است که در فصل دوم حضورش در این تیم حمایت های لازم از او صورت نگرفت.

صادقی: حمایت سال گذشته از من نشد

به گزارش "ورزش سه"، تیم سایپا در دومین سال حضور ابراهیم صادقی و در شرایطی که این سرمربی در حال انجام پروژه جوانگرایی در این تیم بود، نتایجی کسب کرد که نگران کننده بود. به دنبال تداوم این شرایط، ابراهیم صادقی پس از شکست مقابل مس رفسنجان از سمت خود استعفا داد. باشگاه سایپا هم با قبول این استعفا، محسن بیاتی نیا را به عنوان سرمربی جدید انتخاب کرد.

 

صادقی که میهمان تلفنی برنامه فوتبال برتر بود، در مورد جدایی خود صحبت هایی انجام داد که در ادامه می خوانید:

 

سال اول جوانگرایی خوبی انجام دادیم

 

تشکر ویژه می کنم از همه کارگران، کارمندان و مدیرعامل سایپا. 21 سال آنجا بودم و مدیون همه کارگران این مجموعه هستم که حمایتم کردند. سال اول جوانگرایی خوبی انجام دادم. با توجه به شناختی که از سایپا دارم؛ توانستم با این تیم قهرمان لیگ شوم، سوم شوم و حتی خطر سقوط را احساس کنم نظرم این بود که باتوجه به اینکه تماشاگر نداریم در مسیر سازندگی و پرورش استعداد قرار بگیریم. این هم مورد حمایت مدیران بود.

 

هر مربی نمی تواند همیشه برنده باشد

 

سال گذشته که آقای مدبر بودند به شدت حمایت کردند و سپس آقای کاشانی آمدند و انسان شریف و مدیر خوبی بودند در شش ماهی که بودند حمایت خوبی کردند و خوشبختانه در لیگ ماندیم. در سال جدید از اشتباهات گذشته درس گرفته و چند بازیکن باتجربه گرفتیم. فکر می کنم فوتبال مان از نظر مالکیت، تعداد پاس و خلق موقعیت پیشرفت خوبی داشت ولی در گلزنی خوب نبودیم و نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم. هر مربی نمی تواند همیشه برنده باشد. خیلی از مربیانی که الان کار می کنند شاید در شروع موفق نبودند اما در ادامه تجربیات خوبی بدست آوردند. 

 

کار کردن با جوان سخت اما لذتبخش است


کار کردن با جوان ها سختی های خودش را دارد ولی لذت دارد که پیشرفت شان را ببینی. من در دو سال گذشته 15 بازیکن از تیم های پایه به تیم بزرگسالان اضافه کردم. سعی ام این بود چیزهای بیشتری از مهارت های فوتبال به آنها یاد بدهم که در زندگی به دردشان بخورد. اول انسان خوبی باشند و سپس فوتبالیست های خوبی شوند.

 

حمایت سال گذشته از من نشد

 

حدود ده روز پیش جلسه ای با هیات مدیره داشتیم بعد از بازی با سپاهان صحبت هایی زیادی شد و در نهایت تصمیم بر این شد که در آخرین بازی اگر بردی نباشد استعفا دهم این گونه هم شد و استعفا دادم و هیچ مشکلی هم نبود. از اول سال حمایت سال گذشته وجود نداشت. اتفاقاتی بین من و مدیرعامل رخ داد که نمی خواهم در موردش صحبت کنم. در دو ماه گذشته اما حمایت نسبتا خوبی بود. به پاس زحماتی که طی این سال برای من داشتند تشکر می کنم. ده بازی داریم و سی امتیاز و بدون شک کادرفنی جدید می توانند موفق باشند.

دیدگاه‌ها