کد خبر : 1750358 | 31 فروردين 1400 ساعت 10:23 | 17.7K بازدید | 7 دیدگاه

آینده مبهم فلیک؛

بایرن به دنبال دریافت هزینه در برابر جدایی فلیک!

بایرن مونیخ قصد دارد مبلغی را در برابر جدایی هانسی فلیک، سرمربی فعلی این تیم، دریافت کند تا در مقابل بتواند هزینه های به کار گرفتن یولیان ناگلزمان را کاهش دهد.

بایرن به دنبال دریافت هزینه در برابر جدایی فلیک!

به گزارش "ورزش سه"، هنوز مشخص نیست بایرن مونیخ به چه شکل قصد دریافت هزینه در برابر جدایی هانسی فلیک ازاین تیم را دارد، اما بایرنی ها مصمم هستند تا این کار را انجام دهند.

بیلد در گزارشی به این موضوع پرداخته که بایرن مونیخ تنها در صورتی اجازه جدایی به فلیک خواهد داد که در مقابل مبلغی را دریافت کند. در این میان فدراسیون فوتبال آلمان این احتمال که برای امضای قرارداد با سرمربی جدید تیم ملی پولی به باشگاه ها پرداخت کند را رد کرده  است. فدراسیون فوتبال آلمان خود نیز در سال 2012 و هنگامی که ماتیاس سامر تیم ملی را به منظور هدایت بایرن ترک کرد، پولی درخواست نکرده بودند.

 

1593023

 

همانطور که پیش از این نیز گفته شد یولیان ناگلزمان، سرمربی لایپزیش، گزینه اول بایرن مونیخ برای جانشینی فلیک است اما باواریایی ها باید بیش از 15 میلیون یورو برای استخدام این سرمربی جوان و 33 ساله پرداخت کنند.

خبرنگار اسپورت 1 ادعا کرده است که بایرن مونیخ قصد دارد بخشی از مبلغی که باید برای ناگلزمان پرداخت کند را از جا به جایی فلیک و دریافت هزینه در قبال رفتن او به یک باشگاه دیگر تامین کند، هر چند هنوز مشخص نیست که این ایده چطور عملی خواهد شد.

اگر فلیک قصد داشت که به باشگاهی دیگر بپیوندند اوضاع روشن تر می شد اما همانطور که گفته شد، این سرمربی گزینه اول جانشینی یوآخیم لو در تیم ملی آلمان است و فدراسیون فوتبال آلمان برنامه ای برای پرداخت به باشگاه ها برای به خدمت گرفتن سرمربی ندارد.

 

دیدگاه‌ها