کد خبر : 1750365 | 31 فروردين 1400 ساعت 10:54 | 20.4K بازدید | 3 دیدگاه

میدان 7 در قائمشهر؛ به یاد نادر دست نشان

نادر دست نشان فقید یکی از چهره های شاخص فوتبال مازندران و شهر قائمشهر بود که چند روزی است به دلیل ابتلا به کرونا از میان ما رفته است.

میدان 7 در قائمشهر؛ به یاد نادر دست نشان  

به گزارش "ورزش سه"، در مراسم یاد بود این چهره که در استادیوم شهید وطنی قائمشهر و به صورت مجازی و با حضور تعداد اندکی از چهره های فوتبالی و هم چنین مدیران شهری با رعایت فاصله فیزیکی برگزار شد عباس صالح زاده، شهردار قائمشهر قول داد میدانی در شهر قائمشهر به نام نادر دست نشان شود. البته قرار است این میدان به نام 7 نامگذاری شود. 7 شماره پیراهن نادر دست نشان در نساجی بود. نادر دست نشان که در دوران بازیگری خود یکی از بهترین های فوتبال مازندران بود و شوت های سهمگینش با پای چپ شهره خاص و عام بود بارها و بارها از دیگر تیم های خوب کشور پیشنهاد بازی دریافت کرد اما به خاطر عشقی که به تیم نساجی داشت هرگز حاضر نشد در دوران بازیگری پیراهن نساجی را از تن در بیاورد. هر چند در دوران مربیگری جدایی از نساجی وحضور در تیم های دیگر به خاطر گذران زندگی اجتناب ناپذیر بود به خصوص که نساجی سال های سال دغدغه مالی داشت. با این حال دوران زیادی از مربیگری نادر دست نشان هم در نساجی گذشت. باشگاه نساجی هم به احترام نادر دست نشان اعلام کرده شماره پیراهن 7 در این باشگاه همیشه به یاد  نادر دست نشان بایگانی خواهد شد. 

 

مرتضی فنونی زاده در خاطرات خود نقل می کند در برهه ای از سوی علی پروین مامور شده بود که با نادر دست نشان برای حضور در تیم پرسپولی صحبت کند که نادر دست نشان با تشکر از مرتضی فنونی زاده و هم چنین علی پروین اعلام کرده بود دوست دارد برای تیم زادگاهش یعنی نساجی بازی کند. نادر دست نشان در فصلی که در حال سپری شدن است سرمربی تیم رایکا بود؛ این تیم هفته گذشته در غیاب نادر دست نشان به مصاف پارس جنوبی رفت و موفق شد این تیم را یک بر صفر شکست دهد. بعد از این بازی بازیکنان و کادر فنی تیم رایکا امیدوار بوند نادر دست نشان کرونا را شکست دهد و یکبار دیگر به اردوی تیم برگردد اما تقدیر این چنین بود که از میان ما برود و امروز رایکا در حالی به مصاف قشقایی شیراز خواهد رفت که دیگر نادر دست نشان به نیمکت رایکا باز نخواهد گشت.

دیدگاه‌ها