کد خبر : 1750381 | 31 فروردين 1400 ساعت 12:25 | 34.3K بازدید | 1 دیدگاه

پسر کالدرون؛ مامور آموزش به مربیان ایرانی (عکس)

در شرایطی که روز گذشته اعلام شد گابریل کالدرون برای آنالیز اکوسیستم فوتبال در کنار فدراسیون فوتبال ایران حضور خواهد داشت اما امروز مشخص شد که پسر او مامور این کار شده است.

به گزارش "ورزش سه"، پسر 35 ساله گابریل کالدرون، سرمربی سابق پرسپولیس در حالی برای «آنالیز اکوسیستم فوتبال ایران» مشخص شده که قرار است به همراه میرشاد ماجدی و در یک جلسه آنلاین، «با بررسی تمام جوانب این موضوع را مشخص کنند که آیا نقشه راه موجود در فعالیت و برنامه‌ای فوتبال پایه و آکادمی‌ها منجر به تحقق نتیجه و خروجی مناسب خواهد شد یا خیر.»

 

کالدرون پیگرینو که در تیم های الوصل، تیم ملی بحرین، الهلال و بن یاس حضور داشت و کار در منطقه را تجربه کرد، به عنوان مربی حضور روی نیمکت تیم های رئال بتیس، لگانس و ختافه را هم از سر گذراند و مدتی هم در ژاپن مشغول به فعالیت بود. اکنون فعالیت اصلی وی در آکادمی رئال بتیس است؛ تیمی که پدرش سال‌ها در آن توپ زد.

 

کالدرون پیگرینو دارای مدرک دکترای علم فوتبال است و همچنین مدرک لایسنس اروپا را نیز دریافت کرده و به عنوان مدرس با لالیگا و باشگاه رئال مادرید همکاری می‌کند و حالا احتمالا دوره آموزشی نیز برای مربیان ایرانی خواهد داشت.

 

1593061

 

1593060

دیدگاه‌ها