کد خبر : 1750458 | 31 فروردين 1400 ساعت 21:22 | 60.6K بازدید | 48 دیدگاه

ساق‌های خسته ۳ امتیاز را گرفت؛

تراکتور 0- نیروی هوایی 0 ؛ تشنه گلزنی نبودیم

تراکتور در سومین بازی آسیایی این فصل خود هم به تساوی دست یافت.

تراکتور 0- نیروی هوایی 0 ؛ تشنه گلزنی نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور به عنوان یکی از چهار نماینده فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در گروه دوم با تیم های شارجه امارات، پاختاکور ازبکستان و نیروی هوایی عراق همگروه است. این تیم بازی اول خود را با تساوی سه بر سه مقابل پاختاکور پشت سر گذاشت. شاگردان خطیبی در دومین بازی خود با نتیجه مساوی بدون گل مقابل شارجه، میزبان گروه به کار خود پایان دادند.

آنها در سومین دیدار خود امروز به مصاف نیروی هوایی عراق رفتند؛ تیمی که در بازی اول با یک گل مغلوب شارجه شد و در بازی دوم پاختاکور را با تساوی بدون گل متوقف کرد. تقابل تراکتور و نیروی هوایی عراق با وجود نیاز تراکتور به پیروزی گلی به همراه نداشت و بازیکنان این تیم که خستگی کاملا در آنها نمایان بود از عطش کافی برای باز کردن دروازه حریف برخوردار نبوده و به سانترهای بی هدف و شوت های از راه دور بسنده کردند. به این ترتیب تراکتور با سه امتیاز کار سختی برای صعود از گروه خود دارد و باید در دور برگشت مرحله گروهی که بلافاصله برگزار می شود، امتیازات بیشتری را کسب کند.

 

 

 

شب دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا (گروه B)
 شنبه؛ 1400/01/31؛ ساعت 19:30
ورزشگاه: ورزشگاه شهر شارجه/ بدون تماشاگر
داور: احمد الکاف (عمان)

 

 

کارت زرد:

ابراهیم بایش (34)- علی کاظم (78) از نیروی هوایی

میثم تیموری( 63) از تراکتور

 

 

 

ترکیب تراکتور:


محمدرضا اخباری
 محمدرضا خانزاده
 هادی محمدی
میلاد فخرالدینی
میثم تیموری
 اکبر ایمانی
 پیمان بابایی
 سامان نریمان جهان
مهدی تیکدری (84- امین اسدی )
مسعود شجاعی (57-اشکان دژاگه )
محمد عباس زاده (57- محمد قادری )

سرمربی: رسول خطیبی (ایران)


 

 

 

ترکیب نیروی هوایی:


فهد طالب
 احمد ابراهیم
میثم جبار
سامح سعید
 ابراهیم بایش
حمادی احمد (88- جفرسون )
 همام طارق
 لویی العانی (88-احسان حداد )
علی محسن (79- محمد علی)
علی کاظم
مصطفی محمد (79- شریف )

سرمربی: ایوب اودیشو (عراق)

 

 

 

 

لحظات حساس

 

دقیقه 7: پرتاب اوت محمد عباس زاده باعث ایجاد بی نظمی در خط دفاعی حریف شد و محمدی می رفت با یک ضربه نوک پا دروازه نیروی هوایی را باز کند اما داور خطای او را روی دروازه بان حریف اعلام کرد.

دقیقه 24: ارسال نه چندان خطرناک ابراهیم بایش در دهانه دروازه با دخالت ناقص خانزاده می رفت به موقعیتی خطرناک تبدیل شود که این ضربه با اختلاف کم از کنار دروازه راهی کرنر شد.

دقیقه 33: میلاد فخرالدینی روی یک ارسال از سمت راست به داخل محوطه جریمه تراکتور با سعی داشت با سینه توپ را به اخباری برساند اما از حضور حمادی احمد در پشت سرش بی خبر بود، همین اشتباه کافی بود که مهاجم نیروی هوایی در دهانه دروازه، اولین گل تیمش را بزند؛ حضور به موقع اخباری و سد راه توپ اما این اجازه را به حمادی احمد نداد.

دقیقه 43: حرکت در عرض و شوت ناگهانی پیمان بابایی از پشت محوطه جریمه را دروازه بان نیروی هوایی با نوک انگشتانش راهی کرنر کرد.

دقیقه 51: شوت روی پای سامان نریمان جهان از پشت محوطه جریمه با اختلافی اندک از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 77: شوت سنگین محمد خانزاده از پشت محوطه جریمه را فهد طالب با عکس العملی دیدنی مهار کرد.

دقیقه 87: شوت زمینی حمید بوحمدان از روی ضربه آزاد 35 متری با برخورد به بازیکن حریف راهی کرنر شد.

دقیقه 87: شوت زمینی حمید بوحمدان از روی ضربه آزاد 35 متری با برخورد به بازیکن حریف راهی کرنر شد.
دقیقه 1+90: جفرسون چند دقیقه بعد از حضور در زمین، در فاصله چند قدمی از خط دروازه می رفت دروازه تراکتور را باز کند اما ضربه او راهی اوت شد.

 

 

1593162

 

 

 

خلاصه بازی: 

 


تراکتور نیمه اول را بهتر از حریف آغاز کرد و چند موقعیت نه چندان خطرناک را روی دروازه نیروی هوایی عراق ایجاد کرد؛ حملاتی که اکثرا روی پرتاب های اوت محمد عباس زاده شکل گرفت. رفته رفته شاهد متعادل شدن بازی بودیم. نماینده عراق با خروج از فشار اولیه تراکتور، کمی جلو کشید و در پانزده دقیقه دوم نیمه اول، بازی پایاپایی از دو نیم شاهد بودیم. دو اشتباه از مدافعان تراکتور، خطرهایی را روی دروازه این تیم ایجاد کرد ما این موقعیت ها گلی برای نیروی هوایی به همراه نداشت تا اینکه بابایی در دقایق پایانی با یک شلیک ناگهانی تا آستانه باز کردن دروازه فهد طالب پیش رفت ولی این دروازه بان با نوک انگشتان خود توپ را راهی کرنر کرد تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

رسول خطیبی برای رسیدن به گل در نیمه دوم، طی دو مرحله، دو تعویض همزمان انجام داد تا تیمش در فاز تهاجمی با نفس تازه ای ظاهر شود. در سی دقیقه نخست نیمه دوم اما شاهد موقعیت چندانی روی دروازه هیچ کدام از دو تیم نبودیم. با نزدیک شدن به دقایق پایانی اما هیجان بازی بیشتر شد. روی شوت از راه دور خانزاده، دروازه نیروی هوایی به شدت تهدید شد اما گلر این تیم به خوبی راه دروازه تیمش را مقابل این شوت بست. در 5 دقیقه پایانی نماینده عراق سعی در تدارک حمله را داشت اما این تاکتیک بیشتر باعث از کار افتادن برنامه های تهاجمی تراکتور شد تا ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم! به این ترتیب 90 دقیقه تلاش دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

 

 

 

1593161

 

 

 

در حاشیه:

 

* تراکتور بعد از این که در دو بازی اخیر خود با لباس یکدست قرمز به میدان رفت. در بازی امروز با لباس یکدست سفید بازی می کند.

* مسعود شجاعی بعد از دو بازی نیمکت نشینی در بازی امروز جای اشکان دژاگه را در ترکیب اصلی تراکتور گرفته و بازوبند کاپیتانی را به بازو دارد.

* ایمن حسین آقای گل فعلی لیگ عراق به دلیل مصدومیت در بازی امروز غایب است و غایب بزرگ تیم عراقی در این دیدار به شمار می رود.

* سرمربی تیم نیروی هوایی عراق پس از اینکه داور کارت زردی را به بایش نشان داد، به شدت به این تصمیم اعتراض داشت و اعتراض خود را به داور چهارم اعلام کرد.

دیدگاه‌ها