کد خبر : 1750502 | 31 فروردين 1400 ساعت 23:04 | 74.6K بازدید | 2 دیدگاه

نیکو کوواچ:

من فرزند لیگ قهرمانان هستم!

نیکو کوواچ، سرمربی کروات موناکو نیز به انتقاد از ایده برگزاری سوپرلیگ اروپا پرداخت.

من فرزند لیگ قهرمانان هستم!

به گزارش "ورزش سه"، تقریبا تمام تیم های حاضر در اروپا به جز 12 باشگاه برگزیده، در 24 ساعت اخیر مخالفت خود را با برگزاری سوپرلیگ اروپا در سال های پیش رو نشان داده اند. نیکو کوواچ که بعد از ناکامی روی نیمکت بایرن مونیخ حالا در موناکو احیا شده، مدعی شد اساس فوتبال بر رقابت پذیری است و همین فرمت فعلی باید در آینده نیز حفظ بشود.

 

1575156

 

نیکو کوواچ گفت: "من فرزند لیگ قهرمانان هستم و با این رقابت ها بزرگ شده ام. من از همان سال 1993 توانستم ظهور این رقابت ها را تماشا کنم. همچنین در ادامه من این شانس را داشتم که هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان سرمربی در این تورنمنت حضور یابم. ما هر هفته با موناکو مبارزه می کنیم تا جواز صعود به رقابت های اروپا را کسب کرده و احتمالا فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا شرکت کنیم. تلاش برای جنگیدن و رقابتی بودن یک تورنمنت برای من نکته ای مهم و اساسی است.

 

لیگ قهرمانان برای بسیاری تداعی کننده خاطرات فراوانی است. اگرچه موارد زیادی مطرح شده، اما در این ورزش بحث شایستگی وجود دارد و فکر می کنم هواداران فوتبال نیز همین عقیده را داشته باشند. البته من در مورد تمام چند و چون ماجرا اطلاع ندارم و مرد ورزشی و فوتبال هستم. اما از نظر من باید رقابت کردن و شایسته سالاری حرف اول را در فوتبال بزند و به همین دلیل من طرفدار حفظ فرمت فعلی لیگ قهرمانان در سال های آینده هستم."

دیدگاه‌ها