کد خبر : 1750526 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 00:30 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

خالی شدن خشم قهرمان قطر روی سر اردنی ها؛ 

السد 3 الوحدات 1؛ ژاوی و السد از خواب بیدار شدند

سفیدپوشان السد شروعی طوفانی در مصاف با نماینده اردن داشتند و هنوز بازی به دقیقه 26 نرسیده بود که سه گل وارد دروازه الوحدات کرده بودند.

به گزارش "ورزش سه"، تساوی برابر فولاد خوزستان در افتتاحیه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و سپس شکست 3 بر 1 مقابل النصر چیزی نبود که هواداران السد، بازیکنان این تیم و همینطور ژاوی هرناندز انتظار داشته باشند ولی به هر حال هفته دوم برای قهرمان قطر با یک امتیاز تمام شد و آنها با شرایط سختی به دیدار نماینده اردن رسیدند.

 

 

1593245

 

 


در این دیدار قطری ها با توپ پر وارد زمین شدند و خیلی زود توانستند در دقیقه 2 روی پاس گیلرمه و ضربه بونجاح گل اول بازی را ثبت کنند. 7 دقیقه بعد این بوعلام خوخی دیگر ستاره قطری ها بود که روی پاس سانتی کاسورلا گل دوم بازی را ثبت کرد و در دقیقه 26 حسین الهیدوس گل سوم را وارد دروازه الوحدات کرد تا خیال ژاوی و شاگردانش بابت کسب سه امتیاز در این مسابقه راحت شود.


قهرمان قطر از نظر آماری برتری محسوسی در این مسابقه بر حریف خود داشت و فقط برای کسب سه امتیاز به زمین آمده بود و اگرچه در نیمه دوم و در دقیقه 63 توسط احمد صالح دروازه شاگردان ژاوی باز شد ولی آنها این پیروزی را حفظ کردند و با روحیه خوبی به دیدار چهارم می رسند که برابر همین تیم الوحدات اردن به میدان خواهند رفت.

 

 

1593244

 


با این پیروزی السد 4 امتیازی شد و در سوی دیگر تساوی یک بر یک فولاد و النصر سبب شد تا ژاوی و شاگردانش در یک امتیازی صدر جدول قرار بگیرند و امیدوار به بازی چهارم و گرفتن صدر باشند.


در دیدار هفته چهارم بار دیگر النصر و فولاد بازی خواهند کرد و السد به مصاف اردن می رود؛ جایی که تساوی دو تیم بالانشین السد و پیروزی شاگردان ژاوی در مقابل الوحدات، در فاصله دو بازی مانده تا پایان مسابقات می تواند سرنوشت گروه را به دستان خودش برساند؛ هر چند دو دیدار سخت برابر فولاد و سپس النصر پیش روی قهرمان لیگ ستارگان قطر قرار دارد.

دیدگاه‌ها