کد خبر : 1750533 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 01:36 | 52.3K بازدید | 5 دیدگاه

لحظه ای که رویای فولاد ناتمام ماند (عکس)

فولادی ها در آخرین ثانیه بازی مقابل النصر به گل رسیدند ولی گل عارف آغاسی در شرایط آفساید به ثمر رسید.

به گزارش "ورزش سه"، فولاد با جواد نکونام موفق شد روند بدون شکستش در آسیا را ادامه دهد و آنها در جدال با حریف قدرتمند خود یعنی النصر عربستان، در حالیکه با یک گل پیش بودند، در نهایت با تساوی یک – یک زمین بازی را ترک کردند تا همچنان در رده دوم جدول قرار بگیرند.

 

 

1593268

 


در این بازی فولادی ها با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده و با مهار ستاره های النصر، یک امتیاز ارزشمند را از مارسول پارک در جیب گذاشتند و شاید اگر شاگردان نکونام اندکی خوش شانس بودند و مدافع پیش تاخته این تیم یک متری عقب تر بود، امشب خوزستان شب شیرینی را سپری می کرد.


در دقیقه 96 این مسابقه آخرین فرصت بازی نصیب فولاد شد. محمد آبشک پشت این توپ ایستاد تا آخرین فرصت فولادی ها برای رسیدن به گل را پایه ریزی کند. ارسال بسیار خوب آبشک به روی دروازه، با ضربه سر بسیار خوب عارف آغاسی همراه شد و این مدافع پیش تاخته توپ را به تور دروازه میزبان چسباند.

 

 

1593269

 


گل دوم فولاد در آخرین ثانیه بازی به ثمر رسید ولی خوشحالی خوزستانی ها چند ثانیه ای بیشتر به طول نکشید چرا که هیروشی یامائوچی کمک داور ژاپنی بازی به نشانه آفساید آغاسی، پرچم خود را بالا برد تا یک برد شیرین و لذت بخش از فولادی ها گرفته شود.


بازبینی تصاویر آهسته نیز نشان می دهد که تصمیم کمک دارو صحیح بود و اگر آغاسی یک متری را دیرتر حرکت می کرد، می توانست به چهره نخست فوتبال خوزستان تبدیل شود ولی این اتفاق با بدشانسی رخ نداد.

 

 

1593267

دیدگاه‌ها