کد خبر : 1750561 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 10:10 | 10.9K بازدید | 5 دیدگاه

پس از تساوی بدون گل؛

توخل: حواس‌پرتی سوپرلیگ دلیل تساوی برابر برایتون

توماس توخل، سرمربی چلسی، پس از تساوی برابر برایتون گفت که بازیکنان این تیم هنوز از بازی در نیمه نهایی FA Cup خسته بودند.

توخل: حواس‌پرتی سوپرلیگ دلیل تساوی برابر برایتون

به گزارش  "ورزش سه"، شب گذشته چلسی در استمفورد بریج به تساوی بدون گل برابر برایتون دست یافت اما این بازی در سایه اخبار سوپرلیگ اروپا و همچنین اتفاقات بیرون ورزشگاه برگزار شد. تعداد زیادی از هواداران آبی ها پیش از آغاز مسابقه در بیرون از ورزشگاه تجمع کرده بودند تا اعتراض خود نسبت به تصمیم باشگاه برای پیوستن به سوپرلیگ را اعلام کنند. بازیکنان چلسی از میان جمعیت عصبانی به سختی توانستند وارد ورزشگاه شوند و بازی دو تیم نیز به همین دلیل دیرتر از ساعت برنامه ریزی شده آغاز شد. چلسی تقریبا بلافاصله اعلام کرد که پروسه کناره گیری از سوپرلیگ را آغاز کرده است.

1593323

 

1593318

 

1593332

 

1593328

 

1593331

 

1593324

 

مسابقه اما بر خلاف جو بیرون از ورزشگاه بدون هیجان دنبال شد و دو تیم نتوانستند فرصت های زیادی روی دروازه یکدیگر ایجاد کنند. برایتون در نیمه دوم شانس خوبی برای زدن گل و پیروزی در این بازی داشت که دنی ولبک این فرصت را نیز از دست داد و در پایان دوتیم به یک امتیاز از این بازی رضایت دادند. این تساوی چلسی را به رده چهارم جدول لیگ برتر رساند.

 

1593326

 

توماس توخل پس از بازی تایید کرد که چلسی در بهترین فرم خود نبود و گفت: "این بهترین بازی ما نبود. حریف خیلی خوب دفاع کرد و ما آن سرعت و هماهنگی همیشگی را نداشتیم. شاید کمی خسته و حواس پرت بودیم. شاید هر دو و این بهترین نمایش ما نبود. شاید خوش شانس بودیم که شکست نخوردیم. امروز نمی توانستیم هیچ شانس خوبی روی دروازه خلق کنیم و در تصمیم گیری نیز اشتباهاتی داشتیم. باید بپذیریم که امروز برای پیروزی به اندازه کافی خوب نبودیم.

ما به وضوح خسته بودیم. ما چندین سفر داشته ایم و مسابقات سختی را پشت سر گذاشته ایم و از بازی سختی که در ومبلی داشتیم هنوز خسته بودیم. بچه ها نتوانستند ریتم و ساختار خود را پیدا کنند. سعی کردیم سیستم بازی را تغییر دهیم که واقعا جواب نداد. ما امروز شایسته برد نبودیم.

 

1593327

 

توخل در پاسخ به این سوال که آیا مناقشات درباره سوپرلیگ اروپا روی چلسی تاثیر گذاشته است، گفت: "نمی دانم چقدر این حواس پرتی ها مانع ما شدند. لازم نیست دراین مورد صحبت کنیم. نمی توانیم متوجه شویم. این حواس پرتی وجود داشت اما ما باید این را بپذیریم و نتوانستیم بهترین بازی خود را ارائه دهیم اما در برابر حریفی قدرتمند بازی کردیم که خیلی خوب دفاع می کند.

 

1593329

 

وضعیت مشخص نبود و من هم مثل شما از این قضیه مطلع شدم. عجیب بود که هیچ موضوع دیگری وجود ندارد، قبل از بازی هیچکس درباره این مسابقه از من سوالی نپرسید. تو برنامه بازی را آماده کرده اید اما عجیب است که هیچکس از تو درباره آن سوال نمی کند. سخت نبود البته، اوضاع همین است که هست.

من کاملا روی بازی تمرکز کرده بودم و خب واضح است که خوشحال نبودم، هیچکس خوشحال نبود. این اتفاق می تواند بیافتد حتی اگر بهترین نوع آماده سازی را داشته باشیم. هیچ بهانه و توجیهی وجود ندارد."

دیدگاه‌ها