کد خبر : 1750564 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 13:59 | 62.9K بازدید | 40 دیدگاه

ایتالیایی‌ها بی خیال سردار نمی‌شوند؛

آتالانتا و رم مشتری‌های جدید مهاجم ایرانی زنیت (عکس)

هنوز رقابت های لیگ برتر روسیه در جریان است که تیم های مختلفی شرایط سردار آزمون بهترین گلزن این رقابت ها را به دقت زیر نظر گرفته اند و در این میان تیم های ایتالیایی به صورت ویژه‌تر.

آتالانتا و رم مشتری‌های جدید مهاجم ایرانی زنیت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از سایت چمپیونات روسیه و براساس ادعای یکی از خبرنگاران ایتالیایی به نام جیانلوئیجی لانگاری که در توئیتر خود این خبر را منتشر کرده است،  مهاجم 26 ساله ایرانی تیم فوتبال زنیت مورد توجه مدیران دو باشگاه ایتالیایی رم و آتلانتا قرار گرفته است. پیش از این الکسی میرانچوک ملی پوش روسی نیز در پایان فصل گذشته رقابت های لیگ روسیه و پس از سال ها حضور در لوکوموتیو مسکو به آتلانتا پیوسته و در فصل جاری یکی از مهره های تاثیر گذار این تیم بوده است و طی 20 بازی موفق به ثبت 2 گل هم شده است. کوکورین هم یکی دیگر از بازیکنان برتر فوتبال روسیه طی سال های اخیر بوده که این روزها در فیورنتینا عضویت دارد. البته علاقه برای جذب سردار فقط به تیم های ایتالیایی محدود نشده و سایر تیم های اروپایی نیز علاقمند به جذب مهاجم زنیت هستند.


پیش تر اخباری در مورد علاقه بورسیا دورتموند، لاتزیو و سویا به جذب سردار آزمون منتشر شده است.

 

1593426


سردار از سال 2019 پیراهن تیم فوتبال زنیت روسیه را برتن می کند و پیش از آن برای دو تیم روستوف و روبین کازان بازی کرده است. او از سال 2014 یکی از ملی پوشان فوتبال ایران بوده است و در این فصل نیز 22 بار در رقابت های لیگ برتر روسیه به میدان رفته و موفق به ثبت 16 ( دو گل از روی نقطه پنالتی)گل شده و دو بار هم پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کرده است.


 
گفتنی است سال گذشته نیز مذاکرات جدی ای میان ناپولی و مدیران باشگاه زنیت برای انتقال آزمون به ناپل انجام شد که درنهایت این مذاکرات به سرانجام نرسید ولی به نظر می رسد با پایان رقابت های فصل جاری پس از سال ها شاهد جدایی مهاجم ترکمن تیم ملی از فوتبال روسیه و حضور این مهاجم در باشگاه های سرشناس تر فوتبال اروپا باشیم.

دیدگاه‌ها