کد خبر : 1750565 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 10:47 | 11.6K بازدید | 2 دیدگاه

مربی النصر: فولاد خیلی بهتر از ما شروع کرد

سرمربی النصر پس از کسب تساوی در دیدار شب گذشته مقابل فولاد، به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت.

مربی النصر: فولاد خیلی بهتر از ما شروع کرد

به گزارش "ورزش سه"، فولاد در سومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، مقابل النصر خوب و با تفکر ظاهر شد و حتی چندین بار تا آستانه رسیدن به گل دوم نیز پیش رفت اما در نهایت این بازی با تساوی یک – یک به پایان رسید.


مونو منزس سرمربی النصر در کنفرانس خبری پس از این بازی گفت: فولاد بازی را خیلی بهتر از ما آغاز کرد و چند موقعیت نیز داشتند و به گل نیز رسیدند. بازی فشرده و درگیرانه ای بود که البته فولادی ها روی به اتلاف وقت آوردند.


او ادامه داد: ما کنترل مسابقه را در اختیار گرفتیم و در خط دفاعی نیز با مشکلاتی روبرو شدیم. به سختی توانستیم دروازه فولاد را باز کنیم. موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و توانستیم گل تساوی به ثمر برسانیم و سعی کردیم گل دوم را نیز بزنیم. اما بازیکنان افت زیادی داشتند و در برابر فولاد ناکام ماندیم.


منزس گفت: فولاد در این بازی تمام تلاش خود را کرد تا بازی را از ریتم خارج کند و در این کار موفق عمل کرد. ما می توانستیم در این بازی برنده باشیم. امیدواریم در بازی برگشت بتوانیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم و مسیر صعود را هموار کنیم.


مربی النصر گفت: ما برای مسابقه بعدی به آمادگی خوبی نیاز داریم و به دنبال سه امتیاز خواهیم بود. تیم فاقد راه حل های هجومی برای رسیدن به گل است. در النصر، گلزنی فقط به مهاجمان محدود نمی شود. گلزنی برای هر بازیکنی در دسترس است و من مطمئن هستم که اگر مهاجمان ما در روز خوبشان می بودند، با تمرکز بیشتر گلهای زیادی می زدند.

دیدگاه‌ها