کد خبر : 1750628 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 15:36 | 14.9K بازدید | 2 دیدگاه

در نشست خبری بازی با اوئسکا

سیمئونه: ترک سوپرلیگ؟ بهترین تصمیم ممکن بود

دیه گو سیمئونه از تصمیم باشگاه اتلتیکو مادرید برای کناره گیری از سوپرلیگ دفاع کرد.

سیمئونه: ترک سوپرلیگ؟ بهترین تصمیم ممکن بود

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش باشگاه اتلتیکو مادرید هم از سوپرلیگ کناره گیری کرد. شب گذشته شش باشگاه بزرگ انگلیسی تحت فشار هواداران در نهایت مجبور به جدایی از سوپرلیگ شدند و به این ترتیب سه باشگاه اسپانیایی و سه باشگاه ایتالیایی باقی ماندند. امروز نیز اتلتیکو و اینتر اعلام جدایی کردند تا عملا سوپرلیگ منتفی شود.

 

 

1593460

 

 

دیه گو سیمئونه سرمربی اتلتیکو در مورد کناره گیری باشگاهش از سوپرلیگ گفت:« شب گذشته با میگلا آنخل خیل(مدیر اجرایی) صحبت کردم و او در مورد وضعیت موجود توضیحات خوبی داد. دیشب اتفاقاتی رخ داد و باشگاه های انگلیسی کناره گیری کردند. امروز هم ما ترجیح دادیم به هواداران و خواسته خانواده بزرگ اتلتیکو احترام بگذاریم و جدا شویم.»

 

سیمئونه ادامه داد:« همه مرا می شناسید و می دانید که از عوام فریبی متنفرم. نظر مرا در مورد سوپرلیگ می خواهید ولی باید بگویم که من در این موارد با کسانی که نیاز است صحبت می کنم و قرار نیست در نشست های خبری ام، برای اینکه کسی خوشش بیاید، چیزهایی بگویم که دوست ندارم.

البته که چیزی هم برای مخفی کردن نیست. در نشست خبری قبلی گفتم که از اولین نفراتی بودم که باشگاه با من در مورد سوپرلیگ مشورت کرد و من هم گفتم سران باشگاه منفعت تیم را می خواهند و حالا هم که جدا شده ایم، می گویم که باشگاه بهترین تصمیمی که می توانست را گرفت.»

 

سرمربی اتلتیکو در پایان گفت:« حالا تردیدی ندارم که پس از زلزله اخیر در فوتبال، شاهد اتفاقاتی مثبت خواهیم بود و تغییرات بزرگی رخ خواهند داد. تغییراتی برای بهبودی وضعیت کنونی و پیشرفت فوتبال. دو طرف(یوفا و باشگاه های موسس سوپرلیگ) باید مواضع خود را نزدیک تر کنند و این به سود فوتبال است.»

دیدگاه‌ها