کد خبر : 1750643 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 16:25 | 28K بازدید | 1 دیدگاه

بعد یک فصل دوری دوست دارم برگردم اما...؛

شهبازی: صادقانه نه از تیم‌ملی پیشنهاد دارم، نه سپاهان!

مربی تیم ملی فوتبال زنان ایران شایعات درباره مذاکرات فدراسیون فوتبال با او برای همکاری دوباره را رد کرد و گفت مذاکراتی با باشگاه سپاهان هم نداشته است.

شهبازی: صادقانه نه از تیم‌ملی پیشنهاد دارم، نه سپاهان!

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای گذشته و اعلام نهایی‌شدن اسامی سه سرمربی تیم‌های ملی زنان ایران در رده‌های سنی بزرگسالان و تیم‌های پایه و ارائه اسامی به هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال، باعث شد تا گمانه‌زنی‌ها درباره گزینه‌های انتخاب‌شده فدراسیون فوتبال بالا بگیرد و اسامی مربیان مختلفی به میان آید.

از سوی دیگر باشگاه سپاهان هم در تکاپو برای انتخاب سرمربی جدید است و این مسئله باعث شده تا حول سرمربیانی که به ویژه فصل گذشته را در خارج از فضای مسابقات بوده‌اند و در حال حاضر مربیان آزاد به شمار می‌روند، شایعات بیشتر باشد؛ یکی از آن‌ها سمیه شهبازی مربی اصفهانی فوتبال ایران است که سابقه مربیگری در تیم ملی جوانان را دارد و با آینده‌سازان اصفهان هم در لیگ برتر توانسته شگفتی‌سازی کند.

 

او در گفتگو با خبرنگار ما درباره شایعات روزهای گذشته این‌چنین گفت: نمی‌دانم این حرف‌ها از کجا مطرح شده اما من در یک ماه گذشته نه تماسی از سوی باشگاه سپاهان داشته‌ام و نه تماسی از سوی فدراسیون فوتبال؛ هر چند علاقه‌مند هستم پس از یک فصل دوری از مسابقات دوباره به عرصه مربیگری بازگردم اما این پیشنهاداتی که رسانه‌ای شده شایعه است.

 

1593475

 

 

شهبازی ادامه داد: در این یکسال از بزرگان موفقی نکات زیادی آموختم و تلاش کردم دانش خودم را به‌روز کنم و حالا هم دوست دارم در فصل جدید این دانش را به بازیکنانم منتقل کنم، چند پیشنهاد هم برایم آمده است اما هنوز تصمیمی برای آینده نگرفته‌ام.

 

سمیه شهبازی که جزو مربیان بازیکن‌ساز فوتبال زنان ایران به شمار می‌رود، هم‌چنین گفت: واقعیت قلباً دوست دارم در شهر خودم (اصفهان) مربیگری کنم اما چند پیشنهاد خارج از اصفهان هم دارم، هنوز چیزی از آینده مشخص نیست، فقط آن‌چه مشخص است این‌که در تلاش هستم تا پس از یک فصل دوری بتوانم بار دیگر بازگردم و به بازیکنانم نکات جدید آموزش دهم.

دیدگاه‌ها