کد خبر : 1750647 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 17:06 | 110.3K بازدید | 24 دیدگاه

دلیل عصبانیت عجیب آبشک چه بود؟

مهاجم النصر؛ استاد حرکات غیر اخلاقی (عکس)

حرکت غیر اخلاقی عبدالرزاق حمدالله در بازی با فولاد در حالی انجام شد که او چند هفته پیش به خاطر انجام این حرکت، دو جلسه محروم شده بود.

مهاجم النصر؛ استاد حرکات غیر اخلاقی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های فولاد و النصر در حالی شب گذشته با نتیجه ۱-۱ به کار خود خاتمه دادند که یک اقدام عجیب از سوی عبدالرزاق حمدالله انجام شد که از چشم داور دور ماند و جریمه‌ای از سوی او در پی نداشت.

 

در لحظه‌ای که بازیکنان النصر صاحب یک ضربه ایستگاهی بودند، عبدالرزاق حمدالله پشت محمد آبشک بود و در اقدامی عجیب، بدن بازیکن فولاد را لمس کرد و البته ماجرا خیلی زود در زمین تمام شد اما کاربران عربستانی شبکه‌های اجتماعی و به خصوص هواداران تیم الهلال، تصاویری را از این صحنه وایرال کردند.

 

در این صحنه محمد آبشک نیز به شدت عصبانی شد و به آن واکنش نشان داد اما داور باتوجه به این که حرکت را ندیده بود، علت عصبانیت بازیکن فولاد را متوجه نشد.

 

1593497

 

1593494

واکنش تند محمد آبشک به اقدام غیراخلاقی و عجیب عبدالرزاق حمدالله

 

این در حالی است که چند هفته پیش حمدالله به خاطر انجام همین حرکت در بازی با الفیصلی در جام حذفی، تا آستانه محرومیت شش ماهه پیش رفت اما در نهایت از سوی کمیته انضباطی با دو جلسه محرومیت مواجه شد.

 

این محرومیت باعث شد تا او بازی با داماک را از دست بدهد؛ دیداری که با شکست تیم النصر همراه شد تا غیبت حمدالله حسابی به چشم بیاید.

 

حالا هواداران الهلال که کاربران ایرانی را نیز همسو با خود می‌بینند، اعتقاد دارند که حمدالله این بار باید از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه شود و باتوجه به سوسابقه، محرومیت سنگین‌تری برایش اعمال شود.

 

نکته مهم این‌که کمیته انضباطی و اخلاق ای اف سی حتی در چنین مواردی تصمیم های فوری می‌گیرد و سال پیش هم در ماجرای خوشحالی آل کثیر پس از بررسی دو سه روزه، تصمیم نهایی را گرفت و محرومیت شش ماهه را اعمال کرد.

 

باشگاه فولاد البته فعلا واکنشی به این ماجرا نداشته و باید دید که در ساعات آینده مسئولان این باشگاه نیز دست به اقدام رسمی می‌زنند یا خیر؟

 

 

 

 

دیدگاه‌ها