کد خبر : 1750661 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 17:50 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

فرار بازیکنان شالکه از دست هواداران خشمگین(عکس)

شالکه، بازیکنان، هواداران و به‌طورکلی همه این تیم شب گذشته لحظات دشواری را پشت سر گذاشتند‌.

به گزارش "ورزش سه"، شالکه یکی از  با قدمت ترین تیم های حاضر در فوتبال آلمان و به‌طورکلی اروپا محسوب می‌شود. با این حال آنها طی یکی دو فصل اخیر هرگز اوقات خوبی را پشت سر نگذاشته اند و کابوس آبی ها شب گذشته با سقوط به سطح دو فوتبال آلمان تکمیل شد.

 

شالکه شب گذشته از سری مسابقات هفته سی ام بوندسلیگا رو در روی آرمینیا بیله فلد قرار گرفت و با یک گل از حریف خود شکست خورد؛ باختی که باعث شد شالکه با 13 امتیاز از 30 بازی همچنان در قعر جدول قرار داشته باشد و از طرف دیگر در فاصله چهار هفته مانده به پایان رقابت‌های بوندسلیگا سقوط این تیم به سطح دو فوتبال آلمان قطعی شود.

 

 

1593422

 

 

این اتفاقات اخیر یعنی خداحافظی با رقابت های بوندسلیگا بعد از 30 سال برای شالکه اتفاق افتاد و همین مسئله باعث شد که هواداران این تیم به شدت عصبانی شوند‌. تا جایی که گروهی از هواداران این تیم با بازیکنان درگیر شدند و آن ها و کارکنان شالکه را تهدید کردند. حتی باشگاه شالکه نسبت به این حادثه واکنش نشان داد و در بیانیه ای گفت: "با به رسمیت شناختن تمام ناراحتی و خشم قابل درکی که بابت سقوط به دسته دو دارید: این باشگاه هرگز تحمل نخواهد کرد که سلامت جسمی بازیکنان و کارکنانش به خطر بیافتد. این دقیقا اتفاقی بود که شب گذشته و با رفتاری که از برخی افراد سر زد، رخ داد."

 

اما اکنون ویدئوی عجیبی در رسانه های اجتماعی دست به دست می‌شود که نشان می‌دهد برخی هواداران خشمگین و افراطی شالکه در حال حمله به بازیکنان این تیم هستند. این در حالی است که بازیکنان نیز بعد از مشاهده چنین خشمی از دست هواداران فرار می کنند.

 

از طرف دیگر اعضای شالکه بعد از سقوط به سطح دوم فوتبال آلمان امروز صبح به گلزن کرشن بازگشتند که در این لحظه با 600 هواداران عصبانی روبرو شدند.
پلیس منطقه مدعی شده که هواداران پیش از رسیدن اتوبوس شالکه آتش بازی خود را در نزدیکی ورزشگاه آغاز کرده بودند.

 

در بیانیه پلیس آمده است: "به محض ورود تیم و پیاده شدن از اتوبوس، اعتراضات شدیدی صورت گرفت. تخم مرغ ها به سمت بازیکنان پرتاب شدند در این بین حملات لفظی شدیدی نیز صورت گرفت."

 

 

1593508

 

1593510

 

 

1593509

دیدگاه‌ها