کد خبر : 1750669 | 01 اردیبهشت 1400 ساعت 19:20 | 36.3K بازدید | 1 دیدگاه

جانشین ژوزه مورینیو در تاتنهام مشخص شد؟

بر اساس ادعای اتلتیک تاتنهام مذاکرات خود را برای به خدمت گرفتن مارسلینو، سرمربی اتلتیک بیلبائو را آغاز کرده است.

جانشین ژوزه مورینیو در تاتنهام مشخص شد؟

به گزارش "ورزش سه"، در اوایل فصل 20-2019 بود که باشگاه تاتنهام بعد از کسب نتایج ضعیف مائوریسیو پوچتینو، این سرمربی آرژانتینی را برکنار کرد و بعد از آن بلافاصله ژوزه مورینیو را روی نیمکت خود نشاند تا مرد پرتغالی دوباره هدایت یک تیم لیگ برتری دیگر را بر عهده گرفته باشد.

 

ماه های آغازین حضور ژوزه مورینیو روی نیمکت تاتنهام بسیار امیدوارکننده سپری شد. حتی تیم لندنی در آغاز فصل جاری در قامت مدعی قهرمانی لیگ برتر انگلیس نیز ظاهر شد اما رفته رفته اوضاع برای آنها پیچیده شد و تساوی اخیر برابر اورتون باعث شد که تاتنهام بیش از پیش با منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فاصله بگیرد.

 

 

1593343

 

 

همه این مسائل باعث شد که نهایتاً طی روزهای اخیر ژوزه مورینیو از هدایت باشگاه تاتنهام برکنار شود. در این بین شایعات زیادی در رابطه با جانشین احتمالی مرد پرتغالی شنیده می شود. ابتدا گفته شد که مائوریتزیو ساری از شانس زیادی برای برعهده گرفتن هدایت باشگاه لندنی برخوردار است اما اکنون از یک نام جدید در این زمینه  رونمایی شده است.

 

بر اساس ادعای اتلتیک باشگاه تاتنهام مذاکرات خود را با سرمربی بیلبائو یعنی مارسلینو آغاز کرده و قصد دارد در پایان فصل او را روی نیمکت خود بنشاند. مارسلینو تا سال 2022 با باشگاه اسپانیایی قرارداد دارد اما به نظر نمی‌رسد که تاتنهام مشکل چندانی برای به خدمت گرفتن او در پایان فصل داشته باشد چرا که گفته می‌شود بندهای لازم برای جدایی در قرارداد وی گنجانده شده است.

 

 

1593520

دیدگاه‌ها